Tržište rada proteklih godina je iznimno živo. S obzirom na veliki broj mogućnosti za zaposlenje, odabir pravog poslodavca sve je teži. Koju tvrtku odabrati za početak ili nastavak karijere postala je dilema brojnih radnika. Ako ste netko tko tek kroči u poslovni svijet, vjerojatno su vam mogućnosti osobnog rasta i razvoja te unapređenje vlastitih vještina visoko na listi prioriteta. S druge strane, osobe koje već imaju određeno iskustvo često teže stabilno radno mjesto.
INA upravlja modernom regionalnom mrežom koju čini više od 500 maloprodajnih mjesta. Kompanija u Republici Hrvatskoj drži vodeću poziciju, a maloprodajna mjesta posjeti više od 270 tisuća kupaca na dan. Kako bi ostala prvi izbor kupaca u pokretu, INA kontinuirano razvija svoju maloprodajnu mrežu kroz kapitalna ulaganja u modernizaciju i širenje maloprodajnih mjesta te unapređenje ponude i kvalitete usluga. Navike kupaca se ubrzano mijenjaju, stoga je INA usmjerena na transformaciju benzinskih postaja u maloprodajna mjesta i gastro odredišta te je slijedom toga 2016. godine uveden novi gastro koncept Fresh Corner.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu