‘Prečesto je ESG više PR tema nego strateški prioritet tvrtki’

Autor: Poslovni.hr , 19. listopad 2022. u 21:59
Mitja Pirc predstavio je istraživanje Kearneyja na konferenciji Američke gospodarske komore u Hrvatskoj, Foto: LUKA STANZL/PIXSELL

Čelni čovjek Rascoa Ivan Franičević poručio je pak kako se ESG ponekad čini nedostižnom temom rezerviranom za velike kompanije.

Čak 2/3 globalnih Private Equity fondova kažu da su integrirali ESG u svoje investicijske strategije, no samo 8% njih potpisnici su UN-ovih načela odgovornog ulaganja. Prečesto je ESG više PR tema nego strateški prioritet tvrtki. Na ovo je upozorio Mitja Pirc, direktor Kearneyja predstavljajući istraživanje te konzultantske kuće na konferenciji “Održivost poslovanja uz ESG načela” koja je u organizaciji AmChama jučer održana u Zagrebu. “Kada se analiziraju globalne industrije otkrije se da ulaganja u ESG donose do 100% premije u vrednovanju; u EU je 30% kupaca spremno platiti premiju za proizvode koji imaju pozitivan učinak na ESG, a više od 60% zaposlenika postavlja pitanje o održivom poslovanju tvrtke tijekom procesa zapošljavanja”, zaključio je Pirc.

“Uvijek naglašavamo kompanijama kako je ESG odličan alat za sustavno praćenje i umanjivanje rizika, odnosno prepoznavanje prilika, a upravo pravom održivom strategijom te će prilike zaživjeti i osigurati financijsku dobit”, naglasila je u panel raspravi Amorella Horvat Topić, menadžerica u PwC Hrvatska. Čelni čovjek Rascoa Ivan Franičević poručio je pak kako se ESG ponekad čini nedostižnom temom rezerviranom za velike kompanije. “No sve više malih kompanija su primjer da to više nije slučaj, održivost nije pitanje samo za velike – kompanije svih veličina više nemaju izbora nego poslovati održivo. Da nismo sami odlučili staviti fokus na održivost, na to bi nas prije ili poslije natjeralo tržište”, zaključio je Franičević.

Komentirajte prvi

New Report

Close