Smart Industry
odlični rezultati

Ovogodišnjih odličnih turističkih rezultata ne bi bilo bez jedne stvari

Pomoću nje lako je znati što svaki gost želi, a rezervacija i komunikacija nikad nije bila lakša.
PD VL native tim
12. rujan 2022. u 06:22

Ovogodišnja turistička sezona mogla bi premašiti i onu rekordnu iz pretpandemijske 2019. godine, pokazuju to posljednji rezultati eVisitora i porezne uprave. U prvih osam mjeseci ove godine ostvareno je 40 posto više dolazaka nego lani, a vrijednost fiskaliziranih računa veća je 64 posto. U odnosu na isto razdoblje 2019. godine, to je 91 posto dolazaka i 38 posto veća vrijednost računa. Kako bi se postigli ovi izvrsni rezultati, cijeli turistički sektor, na čelu s hotelijerima, morao se dobro pripremiti i stvoriti preduvjete koji će omogućiti ove visoke brojke.

Tu je jednu od presudnih uloga odigrala digitalna transformacija sektora, u prvom redu upotreba umjetne inteligencije (AI). Jedan od najboljih primjera primjene AI-a u turizmu je alat od strane tvrtke InSky Solutions, čije rješenje metodama nadziranog i nenadziranog strojnog učenja, ima mogućnost analize poslovnih procesa te predviđanje ponašanja korisnika ili opterećenja kontakt centara. To u praksi znači da je uvođenjem omnikanalnog Chatbota za Web Chat, WhatsApp, Viber, Instagram i Facebook Messenger, korisnicima, odnosno gostima u turizmu omogućena učinkovita komunikacija te najbrža i najjednostavnija rezervacija smještaja ili nekog od turističkih sadržaja. To osigurava kontaktnim centrima rad od 0 do 24, a gostima ili općenito krajnjim korisnicima odgovore na svako moguće pitanje i pristup informacijama iz definirane baze znanja u bilo kojem trenutku na više jezika.

Uz mogućnost razvrstavanja razgovora prema važnosti, temi i sadržaju, kao i prebacivanja razgovora s korisnikom na vođeni razgovor s agentom, koji ima sve informacije prethodnog razgovora, jedinstvenost InSky Chatbota očituje se u integralnosti rješenja gdje umjetna inteligencija uči na temelju preferencija i interesa pojedinog korisnika i svih njegovih prethodnih upita, rezervacija, boravaka, odgovora, želja, recenzija ili aktivnosti na društvenim mrežama. Tako Chatbot naprimjer može prepoznati je li gost član programa vjernosti, koje su njegove preferencije i interesi i uzeti to u obzir prilikom vođenja komunikacije. Tako je TourismInSky jedinstveno rješenje koje objedinjuje sve kanale komunikacije, procese specifične za hotelijerstvo te umjetnu inteligenciju koja koristi skupljenu veliku količinu podataka i uči svakodnevno iz nje te pruža mogućnost hotelijerima da budu najbolji mogući domaćini svakom svom dragom gostu.

MailBot, kao drugo InSky rješenje za optimizaciju komunikacijskih procesa, kreiran je na temelju povijesnih podataka kontaktnog centra. Uz pomoć algoritama dubokog učenja modeliran je proces za kategorizaciju sadržaja mailova u turizmu, prioritetnosti svake poruke i slanja automatiziranih odgovora.

InSky koristiti umjetnu inteligenciju na najbolji mogući način – kombinirajući je s već implementiranim rješenjima i podacima iz CRM-a. Najbolji primjer je uvođenje automatiziranih načina komunikacije u TourismInSky rješenje.

Umjetna inteligencija obuhvaća korištenje algoritama u svrhu korištenja prediktivne analitike. Glasovne, mobilne, društvene, chat, e-mail i druge aktivnosti kombiniraju se s transakcijskim, sentimentalnim, demografskim i drugim podacima kako bi se kontaktirali sugovornici s odgovarajućim informacijama. Primjenom inovativnih algoritama rješenje pruža hotelima bolje poznavanje gostiju te im osigurava inteligentnu podršku u zadovoljenju potreba i preferencija. Takva razina naprednog znanja i relevantne podrške ne samo da utječe na jačanje povjerenja i lojalnosti gostiju, nego direktno pospješuje direktnu prodaju svih dodatnih turističkih usluga i aktivnosti koje hotel ima u svojoj ponudi.

Sadržaj omogućio InSky Solutions

New Report

Close