Ljetno izdanje festivala poduzetništva, obrta i OPG-a Moja poduzetna Hrvatska, održano u subotu u Rogoznici, na gradsku je šetnicu i trg privuklo nekoliko tisuća ljudi. Riječ je o drugoj sezoni manifestacije koju je Styria Hrvatska, uz potporu Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika, pokrenula kako bi se diljem zemlje promovirao rad malih i srednjih poduzetnika te u prvi plan postavili rezultati njihove dugogodišnje upornosti i truda.
Kako smo saznali iz razgovora s nekoliko desetaka izlagača koje smo sreli u Rogoznici, za opstanak na tržištu najvažnije je povjerenje kupaca koje se postiže nepristajanjem na kompromise kada je kvaliteta u pitanju. Svjesni su, kažu, i da se prodajni kanali danas mijenjaju te da treba biti ukorak s tehnologijom, kao i da su ambalaža i dobra priča oko proizvoda jednako tako važni, ali u pozadini svega ipak moraju biti najbolje sirovine bez obzira na vrstu proizvoda. S Korčule su u Rogoznicu pristigli tradicionalni domaći keksi i kolači iza kojih stoji Josipa Barčić i njen slastičarski obrt Škatula. Proizvodnja je, kako je ispričala vlasnica, pokrenuta iz želje da se otvori malo, slatko mjesto u kojem će se ljudi osjećati toplo i ugodno, ali i da se očuva otočna tradicija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu