Ova prodajno – izložbena manifestacija u zajedničkoj organizaciji Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i 24sata, u 15 hrvatskih gradova nastoji promovirati proizvode malih i srednjih poduzetnika te im pomoći u širenju tržišta. Kako su izlagači sami otkrili, upornost i trud njihovi su najvažniji alati.
OPG Ružica Miličević u Makarskoj se predstavio soparnikom za koji vlasnici kažu da kod konkurencije izaziva ljubomoru. "U posljednje vrijeme više nije rijetkost naići na soparnik, ali mi smo svoje mjesto na tržištu osigurali kvalitetom", kazali su Ružica i Nikola Miličević. Dodali su i da su njihova prodajna mjesta splitski pazar te da često surađuju i s hotelima za potrebe vjenčanja kada se narudžba nerijetko penje i do šest, sedam komada. "Naš najveći soparnik dođe 250 kuna, u što je uračunata i cijena dostave. Kod drugih ima i jeftinijih varijanti, no pogledate li namirnice i prateće troškove, to je uglavnom neisplativo", pojasnili su. Također, članovi su omiškog Društva Poljičana Sveti Jure – Priko, koje radi na promicanju ove delicije. Jelo je posebno zanimljivo turistima kojih u ljetnim mjesecima u Splitsko – dalmatinskoj županiji nikako ne manjka, što je ujedno i najbolji način da se dobar glas daleko pročuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu