Vrećice od čipsa pune zraka, ambalaža u kojoj je više plastike nego proizvoda, velike kutije, a malo sadržaja, sve će to otići u povijest kaže hrvatska europaralamentarka Biljana Borzan.
„Čak 73 posto građana EU kaže da s bili zavarani velikom ambalažom proizvoda. Naime, premda na proizvodu piše količina, potrošači nerijetko „odokativno“ procjene količinu sadržaja, a kad dođu kući, neugodno se iznenade. Dobivam jako puno upita građana za proizvode poput čipsa, pahuljica, pa čak i proizvode koji dolaze u bocama“, kaže Biljana Borzan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu