Lidl donosi novosti na svom tržištu. Naime, trajno uvodi proizvode ekološke marke Frosch od sredine kolovoza u svoj asortiman, potvrdile su obje tvrtke za Süddeutsche Zeitung. Počet će s pet kategorija proizvoda – među njima deterdženti za rublje, sredstva za čišćenje stakla i octa – u otprilike polovici svih Lidlovih prodavaonica u Njemačkoj, prenosi Fenix magazin.
Dosad su se Frosch proizvodi uglavnom mogli pronaći u drogerijama poput dm-a ili Müllera, te u supermarketima poput Rewea – ali ne i u diskontima. Frosch se u industriji smatra predvodnikom u recikliranoj ambalaži. Nedavno su boce počele u potpunosti sadržavati staru plastiku prikupljenu iz tzv. „žutih vreća”. Prema EU regulativi koja stupa na snagu krajem ove godine, recikliranje ambalaže mora dosegnuti najmanje 65 %. No Njemačka još uvijek zaostaje za tim ciljem. Frosch je svoju stopu već podigao na 100 %.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu