U mnogim slučajevima, ne samo da su porasle cijene, već su i pakiranja postala manja, izvještava Deutsche Welle.
Savjetovalište za potrošače u Hamburgu proglasilo je margarin Rama proizvođača Upfield za “Prevaru 2022. godine”. Sadržaj pakiranja smanjen je s 500 grama na 400 grama, dok je cijena ostala nepromijenjena, iznosila je 2,19 eura. Time je cijena margarina zapravo porasla za 25 posto. Ovaj fenomen poznat je kao “skupljena inflacija” (Shrinkflation).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu