Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Njemački regulator mogao bi poremetiti planove WhatsAppu za uvođenje novih pravila korištenja

Autor: Poslovni.hr
13. svibanj 2021. u 10:02
Podijeli članak —
Foto: Nick Ansell/Press Association/PIXSELL

Bez povjerenja korisnika, ni jedan poslovni model koji se temelji na podacima ne može biti dugoročno uspješan, naglasio je Caspar.

Njemački je regulator koji se bavi zaštitom osobnih podataka mogao bi poremetiti WhatsAppove planove za uvođenje novih uvjeta korištenja aplikacije. Kako su objavili, donijeli su hitnu odluku o zabrani obrade osobnih podataka WhatsAppovih korisnika jer nove uvjete korištenja smatra ilegalnima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Podsjetimo, regulator je prošlog mjeseca u Hamburgu započeo hitnu istragu nakon što je postalo očito da će WhatsApp uvesti nova pravila i prisiliti korisnike da ih prihvate ili im uskratiti uslugu, piše Zimo.

Njemački je regulator koji se bavi zaštitom osobnih podataka mogao bi poremetiti WhatsAppove planove za uvođenje novih uvjeta korištenja aplikacije. Kako su objavili, donijeli su hitnu odluku o zabrani obrade osobnih podataka WhatsAppovih korisnika jer nove uvjete korištenja smatra ilegalnima.

Podsjetimo, regulator je prošlog mjeseca u Hamburgu započeo hitnu istragu nakon što je postalo očito da će WhatsApp uvesti nova pravila i prisiliti korisnike da ih prihvate ili im uskratiti uslugu, piše Zimo.

Ova odluka traži da se osiguraju prava i slobode milijuna korisnika diljem Njemačke koji daju svoj pristanaka na uvjete korištenja, naglasio je službenik za zaštitu osobnih podataka u Hamburgu, Johannes Caspar.

U pojašnjenju odluke stoji kako je WhatsAppovo objašnjenje o prijenosu podataka “raštrkano na različitim mjestima u deklaraciji o zaštiti podataka”, “nejasna su i teško je razaznati što se odnosi na Europu, a što ostatak svijeta”.

Njihov je sadržaj zavaravajući, a postoje i brojne zabrinjavajuće kontradikcije. I nakon detaljnje analize, nije vidljivo kakve su posljedice za korisnike. Dodatno, pristanak nije dan dobrovoljno, stoji u pojašnjenju objavljenom na stranicama njemačkog regulatora.

Naglasili su i kako je globalna kritika novih uvjeta trebala potaknuti sve da razmisle o cijelom mehanizmu pristanka.

Bez povjerenja korisnika, ni jedan poslovni model koji se temelji na podacima ne može biti dugoročno uspješan, naglasio je Caspar.

Autor: Poslovni.hr
13. svibanj 2021. u 10:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close