Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Njemačka planira povezati Europu i oživjeti „Trans-Europ-Express“

Autor: Poslovni.hr
23. rujan 2020. u 13:17
Podijeli članak —
Foto: pixabay

Prva faza plana ne bi zahtijevala značajna poboljšanja infrastrukture.

Njemački ministar prometa Andreas Scheuer predstavio je u Berlinu plan o mreži superbrzih željezničkih linija među europskim gradovima, čiju bi uspostavu financijski trebala poduprijeti i Europska unija. Scheuer bi zapravo oživio „Trans-Europ-Express“, predlažući da se kombinacijom superbrzih i noćnih vlakova ponovo otvori željeznička veza među velikim gradovima u zapadnoj Europi, zatvorena 1987. godine, piše Die Zeit.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U prvoj fazi „Trans-Europ-Express“ (TEE) povezao bi Berlin i Barcelonu preko Lyona, uz predviđeno trajanje putovanja od 13 sati. Mreža bi uključivala i izravne veze između Amsterdama i Rima, te između Pariza i Varšave. Prva faza plana ne bi zahtijevala značajna poboljšanja infrastrukture. Druga faza povezala bi južnu Njemačku s odredištima u istočnoj i južnoj Europi i sa skandinavskim gradovima, a uključivala bi dovršetak velikih željezničkih projekata, kazao je njemački ministar.

Njemački ministar prometa Andreas Scheuer predstavio je u Berlinu plan o mreži superbrzih željezničkih linija među europskim gradovima, čiju bi uspostavu financijski trebala poduprijeti i Europska unija. Scheuer bi zapravo oživio „Trans-Europ-Express“, predlažući da se kombinacijom superbrzih i noćnih vlakova ponovo otvori željeznička veza među velikim gradovima u zapadnoj Europi, zatvorena 1987. godine, piše Die Zeit.

U prvoj fazi „Trans-Europ-Express“ (TEE) povezao bi Berlin i Barcelonu preko Lyona, uz predviđeno trajanje putovanja od 13 sati. Mreža bi uključivala i izravne veze između Amsterdama i Rima, te između Pariza i Varšave. Prva faza plana ne bi zahtijevala značajna poboljšanja infrastrukture. Druga faza povezala bi južnu Njemačku s odredištima u istočnoj i južnoj Europi i sa skandinavskim gradovima, a uključivala bi dovršetak velikih željezničkih projekata, kazao je njemački ministar.

Naveo je primjere projekta gradnje željezničkog čvorišta Stuttgart 21, gradnju tunela ispod Baltičkog mora koji bi povezao Njemačku i Dansku i tunela Brenner Base u Alpama, na granici Austrije i Italije. Mreža bi trebala biti uspostavljena do 2025. godine, a njemački ministar predlaže Europskoj uniji da kreira programe za finaciranje kako bi željezničkim kompanijama olakšala ulaganja i nabavu.

Autor: Poslovni.hr
23. rujan 2020. u 13:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close