Svijet Formule 1 protresla je velika vijest. Naime, njemački sportski gigant Adidas od 2025. godine postaje službeni dobavljač opreme za Mercedes-AMG Petronas F1 tim. Kako prenosi njemački Bild, ovim potezom Adidas preuzima primat od dosadašnjih partnera, Pume i Tommyja Hilfigera, u jednom od najprestižnijih timova današnjice.
Prema dostupnim informacijama, radi se o dugogodišnjem ugovoru koji će trajati najmanje pet godina, a njegova vrijednost procjenjuje se na dvoznamenkasti milijunski iznos po sezoni. Ovaj ugovor obuhvaća svu timsku odjeću, kao i trkaće kombinezone koje će nositi vozači poput Lewisa Hamiltona i Georgea Russella.
Ovo partnerstvo označava značajan strateški potez za Adidas, koji time ulazi na velika vrata u najbrži cirkus na svijetu. S obzirom na globalnu popularnost Formule 1 i marketinški potencijal tima poput Mercedesa, ovaj je potez logičan korak u širenju utjecaja brenda. Posebno zanimljiv aspekt ove priče leži u činjenici da je trenutačni izvršni direktor Adidasa, Bjørn Gulden, do 2022. godine bio na čelu njihovog najvećeg rivala – Pume. Upravo je Gulden bio ključna figura u ranijim pregovorima koji su Pumu zadržali kao partnera Mercedesa, što ovom “preotimanju” daje notu osobnog rivalstva.
Ovaj prelazak označava početak nove ere za vizualni identitet Mercedesovog tima. Ljubitelji Formule 1 s nestrpljenjem će iščekivati sezonu 2025. kako bi vidjeli prve dizajne proizašle iz ove uzbudljive suradnje koja će zasigurno postaviti nove standarde u svijetu sportskog marketinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu