Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Milijunski posao: Adidas postaje službeni dobavljač opreme za jedan od najprestižnijih F1 timova današnjice

Autor: Poslovni.hr
10. rujan 2025. u 14:33
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Prema dostupnim informacijama, radi se o dugogodišnjem ugovoru koji će trajati najmanje pet godina, a njegova vrijednost procjenjuje se na dvoznamenkasti milijunski iznos po sezoni.

Svijet Formule 1 protresla je velika vijest. Naime, njemački sportski gigant Adidas od 2025. godine postaje službeni dobavljač opreme za Mercedes-AMG Petronas F1 tim. Kako prenosi njemački Bild, ovim potezom Adidas preuzima primat od dosadašnjih partnera, Pume i Tommyja Hilfigera, u jednom od najprestižnijih timova današnjice.

Prema dostupnim informacijama, radi se o dugogodišnjem ugovoru koji će trajati najmanje pet godina, a njegova vrijednost procjenjuje se na dvoznamenkasti milijunski iznos po sezoni. Ovaj ugovor obuhvaća svu timsku odjeću, kao i trkaće kombinezone koje će nositi vozači poput Lewisa Hamiltona i Georgea Russella.

Ovo partnerstvo označava značajan strateški potez za Adidas, koji time ulazi na velika vrata u najbrži cirkus na svijetu. S obzirom na globalnu popularnost Formule 1 i marketinški potencijal tima poput Mercedesa, ovaj je potez logičan korak u širenju utjecaja brenda. Posebno zanimljiv aspekt ove priče leži u činjenici da je trenutačni izvršni direktor Adidasa, Bjørn Gulden, do 2022. godine bio na čelu njihovog najvećeg rivala – Pume. Upravo je Gulden bio ključna figura u ranijim pregovorima koji su Pumu zadržali kao partnera Mercedesa, što ovom “preotimanju” daje notu osobnog rivalstva.

Ovaj prelazak označava početak nove ere za vizualni identitet Mercedesovog tima. Ljubitelji Formule 1 s nestrpljenjem će iščekivati sezonu 2025. kako bi vidjeli prve dizajne proizašle iz ove uzbudljive suradnje koja će zasigurno postaviti nove standarde u svijetu sportskog marketinga.

Autor: Poslovni.hr
10. rujan 2025. u 14:33
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close