U prvoj polovici 2025. godine, automobilsku industriju u Europi predvode najveći svjetski proizvođači automobila. Infografika prikazuje deset grupacija koje su zabilježile najviše prodaje u Europi, temeljeno na broju prodanih vozila.

Na prvom mjestu je Volkswagen. Njemački proizvođač nastavlja dominirati tržištem u Europi. S prodajom od 1.801.000 vozila, Volkswagen zadržava svoju poziciju lidera među proizvođačima. Slijedi ga Stellantis koji nastavlja značajno povećavati svoju prisutnost. Ova grupacija, koja uključuje marke kao što su Peugeot, Fiat, Opel, i Citroën, zabilježila je značajan porast prodaje, dosegnuvši 1.045.000 automobila.
Na trećem mjestu je Renault. Francuski proizvođač ostaje među vodećim markama u Europi, s prodajom od 704 tisuće vozila.
Hyundai-Kia bilježi prodaju od 541 tisuće automobila. Korejski proizvođači tako postepeno preuzimaju sve veći udio na europskom tržištu. Top pet zaokružuje BMW. Marka poznata po luksuznim vozilima nastavlja s uspješnim poslovanjem u Europi. S prodajom od 485 tisuća automobila, BMW zadržava visoki udio na tržištu premium vozila.
Toyota je na šestom mjestu. Japanski gigant bilježi prodaju od 479 tisuća vozila. Mercedes-Benz prodao je 355 tisuća automobila. Njemački luksuzni proizvođač nastavlja bilježiti snažnu prodaju, a jedan je od najpoznatijih brendova u premium segmentu. Na osmom mjestu je Ford. Američki proizvođač ima 257 tisuća prodanih automobila te zadržava stabilnu poziciju na europskom tržištu.
Geely, kineski proizvođač koji sve više postaje relevantan na globalnoj automobilskoj sceni, ostvaruje prodaju od 202 tisuće automobila u Europi. Geely, koji je vlasnik marke Volvo, bilježi povećanje interesa za svoje automobile, osobito u segmentu električnih vozila. Na 10. mjestu je Nissan. Iako je na samom dnu popisa, s prodajom od 166 tisuća vozila, japanski proizvođač još uvijek ima značajnu prisutnost na europskom tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu