Prošlo je više od mjesec dana otkako je Europska komisija raspisala natječaj za promociju i marketing EU poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda “Enjoy, it’s from Europe” za 2020. u vrijednosti 200,9 mil. eura. Novac se ne dijeli po veličini članica već prema programima koje će EK odabrati ujesen, a povećali bi konkurentnost i potrošnju EU proizvoda širom svijeta. No teško da će i ove godine, točnije do 16. travnja, na stol EK doći ijedan projekt iz Hrvatske, skeptični su u poljoprivredno-prehrambenom sektoru, piše Večernji list.
‘Razgovaramo i bistrimo situaciju, no još nema konkretnog dogovora hoćemo li se odazvati na natječaj’, kaže Ante Madir, predsjednik Klastera hrvatskog pršuta u kojemu je 16 proizvođača krčkog, dalmatinskog, drniškog i istarskog pršuta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu