Drogerijski lanac dm pokrenuo je u Njemačkoj novi probni projekt u kojem kupcima nudi besplatnu analizu kože pomoću automata s umjetnom inteligencijom. Fenix Magazin piše da je usluga trenutno dostupna u pet poslovnica u Njemačkoj, odnosno u Münsteru, Karlsruheu, Düsseldorfu, Berlinu i Braunschweigu.
Automat najprije određuje tip i stanje kože, a hoće li se usluga trajno uvesti, ovisit će o povratnim informacijama kupaca. Projekt dm provodi u suradnji s tvrtkom za zdravlje kože Dermanostic.
Postupak analize u poslovnicama jednostavan je. Kupci fotografiraju svoje lice pomoću ugrađene kamere, nakon čega umjetna inteligencija prepoznaje tip kože (normalna, suha, masna ili mješovita) te procjenjuje trenutno stanje i osjetljivost na UV zrake. UV osjetljivost razvrstava se u šest kategorija, a nakon analize kupci dobivaju personalizirane savjete za njegu. Ipak, dermatolozi podsjećaju da se ljeti svi, bez obzira na tip kože, trebaju redovito štititi kremom za sunčanje.
Analiza ne zamjenjuje pregled liječnika
Analiza kože dostupna je i putem interneta ovdje. Kupci mogu učitati fotografiju svog lica na dm-ovu ili Dermanosticovu web-stranicu i rezultate primiti digitalno ili putem e-pošte.
Cilj projekta, kako je objasnio direktor dm-a Sebastian Bayer, jest pružiti kupcima priliku da bolje upoznaju svoju kožu i dobiju preporuke prilagođene njihovim potrebama.
Ipak, u dm-u naglašavaju da analiza služi isključivo kozmetičkim svrhama i ne može zamijeniti pregled kod liječnika. Kupcima s ozbiljnim kožnim problemima i dalje se savjetuje da potraže savjet dermatologa, dok bi automat trebao pomoći samo u odabiru proizvoda za svakodnevnu njegu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu