Projekt Eco-Sandwich, odnosno izrada predgotovljenih zidnih, to jest izolacijskih panela, drugi je projekt čiji je razvoj Europska unija odlučila financirati prepoznavši ga kao inovativni proizvod čije metode i procesi u izradi optimalno utječu na okoliš.
Na natječaju Ekoinovacije iz 2011. godine, u okviru europskog Programa za poduzetništvo i inovacije (CIP-EIP) projekt hrvatskog konzorcija izabran je kao jedan od 50 najboljih u konkurenciji 280 projekata iz cijele Europe. Plan je proizvod ugraditi u stare zgrade, tvornice, supermarkete i ostale objekte kako bi se smanjila njihova energetska potrošnja. Hoće li Eco-Sandwich tržište prepoznati vidjet će se tek 2015. kad završava razvoj proizvoda te kreće njegova komercijalizacija. No, tržište definitivno postoji, osobito s obzirom na činjenicu da u Hrvatskoj mnoštvo zgrada nema toplinsku izolaciju dok je energetska učinkovitost jedan od primarnih ciljeva Europske unije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.napokon se i po ovom pitanju manje potrošnje energije nešto počelo pokretati, svaka čast, čak se i ja počinjem zanimati za izgradnju niskoenergetske kuće… nadam se da će ovaj projekt pomoći svima, a najviše okolišu.
Uključite se u raspravu