Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Aviokompanije traže bržu provedbu ‘europskog neba’

Autor: Poslovni dnevnik
11. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Aviokompanije bi godišnje uštedjele tri milijarde eura/ B. Ščitar/VL/PIXSELL

Države ne puštaju tržište vrijedno 7 mlrd. eura.

Zrakoplovne tvrtke traže od EU intenziviranje planove o povezivanju nacionalnih zračnih koridora, obnovivši time rasprave o reformi sustava zračnog prometa, koja bi mogla izazvati negodovanje kontrolora letenja zbog straha za radna mjesta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To se pitanje ponovno aktualiziralo na sastanku ministara prometa EU-a koji su prošloga tjedna u Rimu u neslužbenim razgovorima pokušali ubrzati planove o integraciji nacionalnih zračnih koridora koji su među najprometnijima u svijetu, sa čijom se provedbom slabo napreduje od pokretanja takozvane sheme jedinstvenog europskog neba od prije desetak godina.Iz Udruženje europskih zračnih prijevoznika (AEA) kažu da bi povezivanjem europskih nacionalnih zračnih koridora zrakoplovnim kompanijama godišnje donijelo uštede od tri milijarde eura a potrošačima daljnjih šest milijardi.Prema postojećem sustavu, odgovornost za zračni prostor u nadležnosti je pojedinačnih zemalja, koje obično upravljaju svojim zračnim putevima i zaračunavaju pristojbe vezane uz navigaciju i terminale. Po procjenu agencije za kontrolu zračnog prometa Eurocontrola, te pristojbe godišnje iznose oko osam milijardi eura. 

Zrakoplovne tvrtke traže od EU intenziviranje planove o povezivanju nacionalnih zračnih koridora, obnovivši time rasprave o reformi sustava zračnog prometa, koja bi mogla izazvati negodovanje kontrolora letenja zbog straha za radna mjesta.

To se pitanje ponovno aktualiziralo na sastanku ministara prometa EU-a koji su prošloga tjedna u Rimu u neslužbenim razgovorima pokušali ubrzati planove o integraciji nacionalnih zračnih koridora koji su među najprometnijima u svijetu, sa čijom se provedbom slabo napreduje od pokretanja takozvane sheme jedinstvenog europskog neba od prije desetak godina.Iz Udruženje europskih zračnih prijevoznika (AEA) kažu da bi povezivanjem europskih nacionalnih zračnih koridora zrakoplovnim kompanijama godišnje donijelo uštede od tri milijarde eura a potrošačima daljnjih šest milijardi.Prema postojećem sustavu, odgovornost za zračni prostor u nadležnosti je pojedinačnih zemalja, koje obično upravljaju svojim zračnim putevima i zaračunavaju pristojbe vezane uz navigaciju i terminale. Po procjenu agencije za kontrolu zračnog prometa Eurocontrola, te pristojbe godišnje iznose oko osam milijardi eura. 

Autor: Poslovni dnevnik
11. studeni 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close