‘Željeli smo omogućiti novu dimenziju darivanja pa su naši pokloni lijepo upakirane emocije, a dostavljali smo ih na sve kontinente osim na Antarktiku’

Autor: PD VL native tim , 01. prosinac 2021. u 22:00
Dajana Paušić Podhraški/Mateja Zvirotić Andrijanić

Mlada Ogulinka Dajana Paušić Podhraški, osnivačica i vlasnica Premium Boxa, tvrtke specijalizirane za ‘custom made’ darivanje za različite prigode, zna kako svakome odabrati najbolji poklon.

Mlada magistra međunarodnih odnosa i diplomacije Dajana Paušić Podhraški u studenom 2018. pokrenula je brend Premium Box. Riječ je o tvrtki specijaliziranoj za ‘custom made’ darivanje za različite prigode, a najveći dio poslovanja čine poslovni pokloni.

Dajana je u poduzetništvo ušla s ciljem kreiranja brenda koji bi uvelike olakšao potragu za idealnim poklonom podređujući se maksimalno potrebama klijenata. “Željela sam darivanju dati osobni potpis i omogućiti klijentima novu dimenziju darivanja u kojem emocije vode glavnu riječ.

Moto Premium Boxa je ‘Unbox your emotions’ što ukazuje na to da su kutije i proizvodi unutar njih više od samog poklona, oni su – lijepo upakirane emocije. Zaista je predivan osjećaj zajedno s klijentima birati proizvode, razmatrati najbolje opcije i cijenom i kvalitetom te onaj završni dio – dostava paketa na adresu i eksplozija emocija koja u tom trenutku dolazi i od osobe koja je poklon zaprimila.

100

kuna prvi je cjenovni razred u novom katalogu već pripremljenih boxova

Često me preplave emocije jer sudjelujem u najljepšim događajima u životu svojih klijenata i na te trenutke sam toliko ponosna i iznimno zahvalna na ukazanom povjerenju”, kaže osnivačica i vlasnica Premium Boxa koja je prije ulaska u poduzetničke vode iskustvo stjecala u marketingu jedne multinacionalne kompanije i u Europskom parlamentu gdje se, između ostalog, bavila temom ženskog poduzetništva te zaštitom okoliša.

Ističe kako njen poslovni moto savršeno dočarava izjava Marie Forleo: “Never start a business just to make money. Start a business to make difference”. Posebnu pažnju prilikom kreiranja branda posvetila je i zaštiti okoliša s ciljem smanjenja papira za zamatanje poklona, pogotovo celofana koji je sveprisutan u darovnom segmentu.

Premium Box kutije tako ostaju kao trajna uspomena na darivanje, a svoju eco-friendly ulogu imaju i u svojoj multifunkcionalnoj namjeni – mogu se, primjerice, koristiti za pohranu divnih uspomena, nakita itd., ali i kao dekoracija u uredu ili domu.

Najveći dio poslovanja Premium Boxa čine poslovni pokloni/MATEJA ZVIROTIĆ ANDRIJANIĆ

Brendovi s pričom
Iako je u Premium Boxu ‘custom made’ darivanje u centru pažnje, ove su godine, kako bi olakšali potragu za idealnim poslovnim poklonom, pripremili katalog boxova u cjenovnim razredima od 100, 250, 500 i 1000+ kuna. Naravno, svi su podložni izmjenama sukladno viziji i željama klijenata.

Najčešće sadrže gin sa začinima, vino, kombinacije čajeva s personaliziranim paprenjacima, zatim domaće rakije uz praline te brojne dodatke za ured koji će olakšati poslovne obveze tijekom radnog dana poput punjača, organizatora za stol, rokovnika, predivnih kemijskih olovaka, nalivpera itd.

U Premium Boxu su posebno ponosni što su ostvarili suradnju s brojnim hrvatskim proizvođačima čije kvalitetne proizvode podupiru pa su sastavni dio skoro svakog paketa. “Istaknula bih luksuzne ručno rađene svijeće Moel koje osim elegantnog dizajna oduševljavaju iznimnom kvalitetom u vidu sastojaka (bez ftalata i parabena) i dugotrajnosti, te eco-friendly sapuni Silvan koji uz vrhunsku kvalitetu prirodnih sastojaka imaju čarobno pakiranje koje se može posaditi te iz njega nikne livadno cvijeće.

Tu su i Love Print premium rokovnici, bilježnice i uredski dodaci od najkvalitetnijih materijala koji se mogu personalizirati i dodatno promovirati tvrtke koje su nam ukazale povjerenje. Old Pilots gin, najbolji dry gin na svijetu 2019. godine, iznimno je čest odabir naših klijenata. CukerLab paprenjaci, macaronsi i ostale čarolije koje proizlaze iz njihove radionice pun su pogodak u darivanju jer osim iznimne kvalitete, klijente osvajaju kreativnim rješenjima.

Svaki Premium Box paket ima personaliziranu čestitku i jedan tajni sastojak koji se uvijek prvi primjeti/MATEJA ZVIROTIĆ ANDRIJANIĆ

Tu su još i Odeata ručno rađene keramičke šalice s daškom vintage stila, ručno rađeni novčanici, torbice, card holderi Danidi itd. Od stranih brendova svakako bih istaknula suradnju s Caudalie Paris s kojima također njegujemo viziju o osobnom doprinosu zaštiti prirode i zdravlja zahvaljujući visoko kvalitetnim sastojcima prirodnog podrijetla, Freixenet pjenušce – nezaobilaznog odabira blagdanskog darivanja te svakako Chilly’s bočice i šalice za van koje svojom funkcionalnošću i dizajnom pomažu pri svakodnevnim obvezama”, kaže Dajana Paušić Podhraški te dodaje da najtraženiji boxevi najčešće uključuju pjenušce ili vina s otvaračima za boce i s pralinama, gin sa začinima ili razne vrste čajeva, infuzor za čaj, med itd.

Promoviranje Hrvatske
“Klijentima uvijek rado preporučim kombinaciju hrvatskih proizvoda, pogotovo brendova koje sam već navela poput Love Printa, Silvan sapuna, CukerLaba, Moela, Old Pilot’s itd. Volim prepričavati njihove priče o kreiranju brendova, pratiti njihov rast iz godine u godinu te biti dijelom lijepih poduzetničkih priča, pogotovo u ovom vremenu korone kada je poduzetničko djelovanje uvelike otežano i kada zajedničkim snagama možemo učiniti mnogo.

Brojni klijenti se iznenade informacijama o brendovima, isto tako i za sam Premium Boxa jer ih jednostavno nisu znali, stoga je cjelokupno iskustvo darivanja Premium Boxa na jednoj novoj dimenziji. Želimo unboxing mirisne trenutke vrijedne pamćenja kako kod naših klijenata tako i kod njihovih suradnika.

Za savršen poklon potrebna je kvalitetna i elegantna ambalaža/MATEJA ZVIROTIĆ ANDRIJANIĆ

Pažljivo biramo brendove s kojima surađujemo, ne želimo proizvod proizvoda radi, nego to doista mora biti kompaktna cjelina, cjelina koja će savršeno zaokružiti jedinstveno iskustvo darivanja”, objašnjava Dajana Paušić Podhraški i ističe kako tvrtke u Hrvatskoj imaju doista lijepu tradiciju poslovnog darivanja, pogotovo u ovo blagdansko vrijeme.

“Jako nam je drago vidjeti s koliko pažnje pristupaju važnom zadatku u odabiru poklon paketa te promišljanju koji je to set ‘must have’ ove godine”, kaže vlasnica Premium Boxa koji je kao hrvatski brend svoje poklon pakete do sada dostavio na sve kontinente osim Antarktike. Tako su njihovi boxovi osim u zemlje EU, dostavljeni i u SAD, Kinu, Rusiju, Tursku, Bocvanu, Maldive, Trinidad i Tobago, Argentinu, Australiju i Benin.

Često ih, kažu, angažiraju tvrtke da im osmisle poklon pakete za njihove poslovne suradnike u inozemstvu. “U tim paketima često idemo s hrvatskim izumima poput penkale i kravate što je dobitna kombinacija jer osim što promoviramo Hrvatsku kao zemlju izuma, poslovnim partnerima darivanjem pričamo priču o kreativnosti jednog naroda upakiranu u suvremeni hrvatski brend koji spaja tradiciju s modernim vremenima.

Paket najčešće sadrži Croata kravatu, reprint originala penkale s pripadajućim certifikatom te licitarsko srce ili paprenjake s logom tvrtke. U svakom takvom paketu dolazi i pripadajući ‘content of the box’ kako bi se dodatno objasnili svi proizvodi”, objašnjava Dajana Paušić Podhraški i naglašava kako svakome mogu pomoći da odaberu najbolji poklon.

Poklon kutije su eco-friendly i ostaju vječna uspomena/MATEJA ZVIROTIĆ ANDRIJANIĆ

Skuplje ne znači bolje
“Ako klijent nije siguran ili nema konkretnu ideju, tu uskačemo mi. Koliko god mislili da teško možemo pogoditi savršen poklon poslovnim partnerima ako je naša komunikacija svedena na minimum, vjerujte moguće je i na temelju tog iskreirati savršen poklon paket vrijedan pamćenja.

Kako? Ponekad je dovoljno barem pažljivije pogledati osobu i njene geste te ju pažljivo poslušati ili detaljnije promotriti način pismenog izražavanja kako bismo naslutjeti što bi joj se svidjelo. Često upitamo klijente koji su neodlučni kakav je način komunikacije osobe s kojom su na mailu, stavlja li smajliće, kako započinje i završava mail.

Na prvu ostanu iznenađeni pitanjem, ali im objasnimo kako je i to jedan pokazatelj osobnosti osobe po kojoj možemo naslutiti smjer kreiranja poklona. I, da – uvijek pogodimo”, kaže osnivačica Premium Boxa i poručuje kako skuplji poklon nije uvijek bolji poklon.

“Za savršen poklon potrebna je kvalitetna i elegantna ambalaža s funkcionalnom ulogom, kombinacija proizvoda koji su pomno odabrani za osobu kojoj je poklon namijenjen, pomno osmišljen tekst za čestitku te još jedan tajni sastojak koji je sastavni dio svakog Premium Box poklon paketa, a kojeg se uvijek prvog primijeti prilikom unboxing iskustva”, zaključuje Dajana Paušić Podhraški.

New Report

Close