Zagrebačka mikropivovara napravila ‘zeleno’ pivo, s neobičnim dodatkom

Autor: Marta Duić , 14. ožujak 2020. u 12:25
Zeleni Grif od danas je u ponudi, i to uz blagdan svetog Patrika
pd

Od otvaranja mikropivovare u 2017. koja je opremljena jednom od najsuvremenijih oprema za proizvodnju piva, glavna ulaganja usmjerena su na ljude, njihovu vještinu i znanje.

Grif, zagrebačka mikropivovara koja je dosad izbacila devet različitih stilova piva, u povodu blagdana svetog Patrika predstavila je novitet– Zeleni Grif. Specifičnost ovog piva leži upravo u njegovoj boji, dobivenoj pomoću prirodne boje spirulina alge. S obzirom na to da je u pitanju mikropivovara koja je od svojih početaka fokusirana na proizvodnju aromatičnih, nepasteriziranih i nefiltriranih piva u malim serijama, ne čudi da su se odlučili i za ‘zeleno’ pivo. Matko Radovčić, menadžer za komercijalnu izvrsnost u K pivovari objašnjava kako je to lagano, pitko pivo s naglašenom cvjetnom notom koja se dobiva korištenjem njemačkog aromatičnog hmelja Tettnager i u ponudi će biti od 13. ožujka u izabranim lokalima.

Širenje mreže

Razlog za lansiranje otkrio je Mirko Banić Ištuk, majstor pivar mikropivovare Grif.

“Tražili smo prirodnu boju koja nema negativan utjecaj na okus i aromu piva te po mogućnosti ima dodatan povoljni učinak koji bi oplemenio pivo. Odabir je pao na plavu spirulina algu koja je jedan od najstarijih organizama na planetu, star više od 3,6 milijardi godina. Stanovnici Afrike, Sjeverne Amerike i Azije koriste ga tisućama godina kao dodatak prehrani. Drevni Asteci konzumirali su sušenu spirulinu kao suhi kolač. Sadrži do 60 posto proteina u suhoj tvari što je tri puta više od sadržaja proteina u goveđem mesu”, otkrio je Banić Ištuk na predstavljanju novog piva.

Od početka rada Grif mikropivovara je usmjerena na proizvodnju točenog nepasteriziranog i nefiltriranog piva. Zbog specifičnosti koje točeno pivo nosi, posebna pažnja pridaje se objektima u kojima je Grif prisutan. U skladu s tim, toči se u stotinjak ugostiteljskih objekata s fokusom na Zagreb. “Uvijek smo orijentirani prema tome da ostvarimo više i zakoračimo dalje, da pratimo ili čak postavljamo nove trendove te istovremeno pokažemo našu kreativnost, inovativnost i fleksibilnost. Želimo kroz naše mikropivovare razvijati i njegovati kulturu ispijanja piva u Hrvatskoj. Trenutačno nismo prisutni izvan granica Hrvatske, ali ne odbacujemo tu mogućnost”, kaže Radovčić.

Vraćeni na zahtjev potrošača

Grif mikropivovara u proizvodnji broji četiri zaposlenika, mjesečna proizvodnja iznosi 200 – 300 hektolitara, a u ljetnim mjesecima to može narasti i do 400 hektolitara.

“Od otvaranja mikropivovare u 2017. koja je opremljena jednom od najsuvremenijih oprema za proizvodnju piva, glavna ulaganja usmjerena su na ljude, njihovu vještinu i znanje. Vjerujemo kako je to ključ uspjeha. Osim toga, u svrhu educiranja potrošača i širenje pivske kulture, uložili smo u homebrew opremu koju koristimo za tečajeve kuhanja piva za javnost”, ističe Radovčić.

Kako tvrdi, ekipa zaposlenika mikropivovare gotovo svakodnevno razmišlja o novim stilovima i sezonskim pivima i ideja im ne nedostaje, a ključno im je i osluškivanje tržišta i želja potrošača. Od devet piva koje su dosad izbacili, Radovčić napominje kako su, iako su bili sezonski, Vanilla Bourbon Oak Porter i Hefeweizen vraćeni na zahtjev potrošača. “I sama ideja ovog piva krenula je od potrošača i ugostitelja koji su sami radili zeleno pivo. Stil koji mikropivovara Grif ima u svojoj standardnoj ponudi, Grif Pilsner samo je prilagođen za ovu prigodu”, poručuje Radovčić.

Komentirajte prvi

New Report

Close