Tvrtka Ikea Hrvatska zadovoljna je poslovanjem robne kuće u Zagrebu u prvih pet godina, i u ovoj godini očekuje trend porasta i broja kupaca i prometa, posebice zahvaljujući iznimnom rastu online prodaje te najavljuje da će distribuciju novog kataloga započeti 2. rujna.
"Distribucija kataloga za 2020. na adrese kućanstava u Zagrebu i bližoj okolici počinje 2. rujna, a tematski je povezan sa spavanjem. Inspiraciju za naslovnicu kataloga Ikea je našla u slavnoj fotografiji Johna Lennona i Yoko Ono u tzv. krevetnom protestu, od kojeg se ove godine navršilo točno 50 godina", otkrivaju iz Ikee Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu