Zagreb bogatiji za još jednog igrača na taksi tržištu, a trećinu flote činit će električna vozila

Autor: Darko Bičak , 20. studeni 2018. u 14:27
Direktor 
tvrtke Marijan Babić, Foto: Davor Višnjić/Pixsell

Naručitelji vožnje mogu birati između pet kategorija vozila, od standarda, električnog, premium do kombija i kombi premiuma.

Zagreb je od jučer bogatiji za još jednog igrača na taksi tržištu, a to je “Ride2” koji je brend rent-a-car kuće Ridecar. Prvih 35 vozila je, uz veliku medijsku kampanju u dnevnim novinama i prigodne popuste za prve korisnike, počelo operirati po metropoli, a direktor tvrtke Marijan Babić ističe da će ih do proljeća naredne godine biti stotinjak i to u cijeloj Hrvatskoj.

Tehnologija u prometu

Ono po čemu se u Ride2 žele razlikovati od konkurencije, kako sami ističu, je činjenica da će trećina, a u budućnosti i veći udio, flote biti električna vozila. Uz to, naručitelji vožnje mogu birati između pet kategorija vozila, od standarda, električnog, premium do kombija i kombi premiuma.

“Bojali smo se da nećemo svu informatičku pripremu za naručivanje i plaćanje vožnji kompletirati na vrijeme, ali eto, sve funkcionira savršeno. Zadnja prepreka nam je bio Apple Store koji je našu aplikaciju tek u nedjelju uvrstio u svoju ponudu”, kaže nam Babić.

 

30posto

flote činit će im električna vozila, a u konačnici će e-auti činiti većinu flote Ride2

Dodaje da je do ranog popodneva njihova aplikacija za naručivanje vožnje skinuta 500 puta, a u narednim danima bi se to trebalo višestruko uvećati. Za sad u ponudi imaju 10-ak električnih vozila u svojoj taksi floti, uglavnom Renault ZOE, a do kraja godine bi im trebale stići i Hyundai KONA-e te bi se njihova flota električnih vozila trebala popeti na barem 30 automobila. Babić ističe da očekuju da će i postojeći električni Renaulti moći s jednim punjenjem odraditi cjelodnevnu taksi šihtu u gradu, no s Hyundaima će se njihova operativnost dodatno povećati jer oni imaju autonomiju od 500-tinjak kilometara.

“U svoju flotu uložili smo gotovo 150 milijuna kuna, a samo na taksi biznis otpada oko 25 milijuna. Već do kraja godine u taksi floti ćemo imati 30-ak posto električnih automobila, a u konačnici je plan da gotovo u potpunosti izbacimo vozila na fosilna goriva. Naravno, mali dio ćemo morati zadržati jer dio premium korisnika traži konkretne tipove vozila, kojih zasad nema u električnoj verziji”, pojašnjava Babić.

Kaže da se na iskorak u taksi segment odlučio nakon promjena Zakona o cestovnom prometu koji im je dao više prostora, ali je istodobno dokinuo jednu njihovu profitabilnu uslugu – najam vozila s vozačem. “Na zahtjev naših partnera, uglavnom britanskih agencija, imali smo u ponudi iznajmljivanje automobila u paketu s vozačem.

Dobar imidž

Plan je u početku bio da imamo oko 1000 narudžbi po sezoni, no već se lani to popelo na 6000 da bi ove godine došlo do nevjerojatnih 25.000.

To je usluga koja se traži, no kako su po toj osnovi radili i Uber vozači, bilo je nužno da se regulira i sad je moguće ovakav posao raditi samo kroz iznajmljivanje limuzina, gdje se zna koji tipovi automobila mogu ući u ovaj segment, a isto tako se faktura može izdati samo hotelu ili turističkoj agenciji. Svi ostali su morali ući u okvire taksi standarda”, govori Babić o razlozima zašto su se odlučili na pokretanje i taksi biznisa.

Dosad je Ridecar imao 90 vozača s kojima je i napravio ekstenziju u taksi biznis, no već tijekom naredne godine će im trebati minimalno 300 vozača. “Radna snaga nam je i do sada bila veliki izazov, a bojim se da će nam u narednom razdoblju biti i najveći. Imamo dobar imidž među vozačima te nam u Ride2 okosnicu čine oni koje smo angažirali preko ljetne sezone”, ističe Babić.

Komentirajte prvi

New Report

Close