Za udruženo oglašavanje 7,5 milijuna eura

Autor: Marija Crnjak , 17. listopad 2012. u 22:00
Meri Matešić, predsj. HTZ/PXL

Novi proračun 24 posto veći od ovogodišnjeg.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je natječaj za dodjelu 7,5 milijuna eura sredstava za udruženo oglašavanje javnog i privatnog turističkog sektora. Proračun za udruženo oglašavanje iduće će godine biti 24 posto veći nego u ovoj, u kojoj je izdvojeno oko šest milijuna eura, a drugu godinu zaredom ulagat će se isključivo u privlačenje gostiju u pred- i posezoni, osim za kontinentalne destinacije izuzev Grada Zagreba.

U 2013. godini se smanjuje broj modela udruženog oglašavanja pa će kandidati moći aplicirati za sedam modela. Prvi je put otvoren model za promociju smještajne ponude destinacije, u kojem uz turističke zajednice kao nositelje modela mogu sudjelovati i pružatelji smještaja. Drugi se model odnosi na opću promociju destinacije, potom promociju programa s organiziranim prijevozom u pred- i posezoni, oglašavanje organiziranih programa destinacijske ponude, organiziranih zimskih programa, autobusnih tura, a sedmi model "Upoznaj kontinentalnu Hrvatsku" obuhvaća oglašavanje organiziranih programa na kontinentu, osim za Grad Zagreb. Natječaj HTZ-a objavljen je nekoliko tjedana uoči najveće turističke burze WTM London, koja se održava početkom studenog, gdje se daju prve procjene iduće turističke godine, ali i sklapaju prvi dogovori o suradnji s turoperatorima, avioprijevoznicima i svim drugim potencijalnim partnerima koji se mogu javiti na spomenuti natječaj HTZ-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close