Na ukupno tisuću prodajnih mjesta i sa značajnim ambicijama rasta i širenja, u SAD-u je upravo krenula TV i digitalna kampanja Argete, jedne od perjanica strategije internacionalizacije poslovanja Atlantic Grupe.
Poruka kampanje je emotivna "When you love something from the beginning, you love it wherever you are", a u sklopu nje ova hrvatska kompanija predstavlja dva novolansirana okusa – Chicken i Chicken Spicy. Za partnera u distribuciji izabrali su Grand Prix Trading Corp iz New Yorka, a kako navodi glavni direktor Strateškog poslovnog područja Namazi u Atlantic Grupi Enzo Smrekar, pripremili su intenzivne promotivne aktivnosti u dva vala po dva mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu