Veliki interes za prostore One2playa u šoping centrima

Autor: Darko Bičak , 10. ožujak 2014. u 22:00
Neki su trgovački centri pronašli zakupce iz drugih segmenata biznisa, a drugi čekaju zakupce koji će se baviti igračkama/Ž. Lukunić/PIXSELL

Maloprodajni lanac specijaliziran za prodaju igračaka imao je prodavaonice u 19 trgovačkih centara.

Nakon što je prije mjesec dana do tada najveći maloprodajni lanac specijaliziran za igračke i dječju opremu, One2play, objavio da zatvara svoje prodavaonice i igraonice u Hrvatskoj te da odlazi u stečaj, postavilo se pitanje što će biti s atraktivnim poslovnim prostorima koje je ta tvrtka koristila. Naime, One2play je svoje poslovne prostore koncentrirao uglavnom u novijim trgovačkim centrima. 

Interes zakupaca
U Zagrebu je bio prisutan na devet lokacija, gotovo u svakom trgovačkom centru, a još deset trgovina i igraonica bilo je u ostalim dijelovima Hrvatske. Iako ne isključivi, upravo je najam toga atraktivnog, ali izrazito skupog poslovnog prostora, bio jedan od razloga zašto se One2play našao u financijskim problemima koji su na kraju rezultirali i stečajem. To je neizravno potvrdio i Alen Magdić, osnivač i suvlasnik tvrtke, koji je istaknuo da njihovi poslovni partneri nisu bili voljni raspravljati o snižavanju cijena poslovnog prostora u skladu s promijenjenim tržišnim uvijetima.

 

9lokacija

One2play je imao u Zagrebu

Neki trgovački centri nisu željeli komentirati situaciju s poslovnim prostorom propalog One2playa, no u nekima kažu da su već pronašli zamjenskog najmoprimca, ili su pred dogovorom s njim. Jedan od centara u kojem se već ozbiljno dogovara oko novog zakupnika je Mercator. U toj tvrtki kažu da će umjesto One2playa u njihovom centru u Vukovarskoj aveniji u Zagrebu biti novi zakupac, ali ne iz segmenta trgovca igračkama. Značajan partner posrnulog trgovca igračkama je bio i City Center one koji u Hrvatskoj ima tri lokacije, dvije u Zagrebu i jednu u Splitu, a u svima je bio nazočna tvrtka Alena Magdića. "One2play je bio partner City Centera one u sva tri naša centra te nam je iznimno žao što su te trgovine i One2play igraonica koju smo imali u City Centeru one West zatvoreni. Trgovine One2play u City Centeru one East, West i Split bile su na atraktivnim lokacijama te za sva tri prostora imamo zainteresirane zakupce. Trenutno smo u pregovorima u sva tri centra, pa još ne bismo izlazili s imenima", kaže Marija Gamulin, menadžer za odnose s javnošću u City Centeru one.

Konkretnog novog zakupnika još nemaju niti u Avenue Mallu u Zagrebu (AMZ), ali su sigurni da će on biti iz biznisa s igračkama. "Iako je, na žalost, došlo do zatvaranja One2play poslovnice te najvjerojatnije njegovog cjelokupnog poslovanja, zbog iskazanog interesa od strane nekoliko trgovaca, a i već dogovorenih zakupa, Avenue Mall Zagreb će vrlo brzo otvoriti novu trgovinu na spomenutoj lokaciji. Novi trgovac će biti iz segmenta prodaje igračaka", pojašnjava Luka Jakovljević, menadžer za komunikacije u AMZ-u. Iz Arena centra poručuju da već postoji lista čekanja potencijalnih operatera za dječju  igraonicu, kojom je prethodno upravljao One2Play.  Pojašnjavaju da je veliki interes za ulazak novog operatera bio očekivan, budući da je Arena Centar jedna od najpoželjnijih lokaciju a Zagrebu i Hrvatskoj, stoga su trenutno u procesu odabira ponude,  koja će najbolje odgovarati posjetiteljima i  zakupcima iz dječjeg segmenta toga centra.

Nastavak aktivnosti u BiH
Osim u Hrvatskoj, One2play je imao značajne poslovne operacije i u Bosni i Hercegovini. Tako se na prostoru susjedne države nalazi šest prodavaonica i igraonica. Iz One2playa su objavili da, usprkos stečaju i obustavi njihovih aktivnosti u Hrvatskoj, prodajna mreža u BiH nastavlja s normalnim radom. Prodavaonice igračaka nalaze se u Banja Luci, Tuzli, Mostaru, Orašju te dvije u trgovačkim centirma u Sarajevu. Vrijednost hrvatskog tržišta igračaka procijenjuje se na 300-350 milijuna kuna, što je veliki pad u odnosu na gotovo pola milijarde kuna koliko je vrijedilo prije ekonomske krize 2008. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close