Nakon što je prije mjesec dana do tada najveći maloprodajni lanac specijaliziran za igračke i dječju opremu, One2play, objavio da zatvara svoje prodavaonice i igraonice u Hrvatskoj te da odlazi u stečaj, postavilo se pitanje što će biti s atraktivnim poslovnim prostorima koje je ta tvrtka koristila. Naime, One2play je svoje poslovne prostore koncentrirao uglavnom u novijim trgovačkim centrima.
Interes zakupaca
U Zagrebu je bio prisutan na devet lokacija, gotovo u svakom trgovačkom centru, a još deset trgovina i igraonica bilo je u ostalim dijelovima Hrvatske. Iako ne isključivi, upravo je najam toga atraktivnog, ali izrazito skupog poslovnog prostora, bio jedan od razloga zašto se One2play našao u financijskim problemima koji su na kraju rezultirali i stečajem. To je neizravno potvrdio i Alen Magdić, osnivač i suvlasnik tvrtke, koji je istaknuo da njihovi poslovni partneri nisu bili voljni raspravljati o snižavanju cijena poslovnog prostora u skladu s promijenjenim tržišnim uvijetima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu