Približavanjem Hrvatske Europskoj uniji tržišno natjecanje tvrtkama će donijeti potpuno novu perspektivu. Miljenko Vaić, direktor prodaje Nestlé Adriatica, spomenuo je na drugom panelu konferencije "Tržišno natjecanje u Hrvatskoj – Europska perspektiva", koji se održao srijedu u Zagrebu, kako ne treba praviti razliku između tvrtki koje proizvode u Hrvatskoj i onih koje poput Nestléa samo posluju u Hrvatskoj. Na pitanje čime opravdava svoje stavove i ne bi li Hrvatska trebala određenim mjerama ići u korist domaćih proizvođača, Vaić odgovara: "To što Nestlé za sada u Hrvatskoj nema proizvodnju, to ne znači da je neće imati u budućnosti. Oni koji su devedesetih imali određene pogodnosti samo zato što su proizvođači nisu znatnije izašli na druga tržišta izvan okvira bivše Jugoslavije. Samo kao konkurentan igrač možete opstati na tržištu na kojem posluju domaće i strane tvrtke. Ako ste povlašteni, niste motivirani da se razvijate." Iznesenu tezu opravdao je i zamjenik predsjednice Vijeća Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Mladen Cerovac, koji je rekao da hrvatski zakoni ne prave razliku između domaćih i stranih tvrtki te da je iznimno opasna igra stvarati nacionalne šampione. "Žao mi je što to moram reći, no tržišna utakmica ima i sanitarnu ulogu, a to je da počisti s tržišta one koji ne zadovoljavaju standarde", kaže Cerovac.
Problemi oporezivanja
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu