Varionica: Inovativnost primjenjujemo u svim procesima, zato smo digitalizirali i dostavu

Autor: PD VL native tim , 09. prosinac 2021. u 22:00
Davor Simičić, suosnivač i CEO Varionice

Administrativno poslovanje može ili oduzimati puno vremena ili osigurati dodatno vrijeme, a za ovo drugo potrebno je imati dobro posložene administrativne procese.

Pokret craft pivarstva u Hrvatskoj nema dugu povijest, ali o njegovoj vrijednosti više nema nikakve dvojbe. Na gastronomsku scenu Hrvatske pivo se vratilo u velikom stilu, svakako zahvaljujući i inovativnim okusima koje je na svjetska tržišta lansirala craft pivovara Varionica.

Zlatnim medaljama okićeni na najprestižnijim svjetskim pivarskim natjecanjima, s ponosom ističu kako ključ njihova uspjeha, između ostalog, leži i u uspješnim partnerstvima. “Sva piva iz naše osnovne ponude imaju medalju, između ostalog na European Beer Challengu u Londonu ili Asian beer Challengeu 2021, što pokazuje koliko se trudimo da visoko obrtajna piva zadrže visoku razinu kvalitete.

Mnogobrojne medalje smo osvojili i u suradnji s partnerima, čime dajemo do znanja koliko nam je važno biti pouzdan partner u proizvodnji craft piva”, istaknuo je Davor Simičić, suosnivač i CEO Varionice.

Kontrolirani rast

Sami za sebe kažu kako su kompaniju izgradili na prijateljsko-obiteljskim vezama i jasnoj zajedničkoj viziji u kojem smjeru se žele razvijati. Inovativnost, kreativnost i kvaliteta bez kompromisa, od odabira sirovina do krajnjeg proizvoda. Njihova priča započela je proizvodnjom 27 pivskih bačava od 30 litara, što je za prva tri kupca koja su imali na svojim počecima 2014. godine, bilo sasvim dovoljno.

“Dovoljno je bilo i za auto kojim smo tada prevozili robu. Kako smo rasli, rasle su i količine bačava, mijenjali su se auti, povećavala se količina partnera i distributera. Uvijek smo rasli kontrolirano i organski pa smo na taj način prevelike izazove i stres sveli na minimum” naglašava Simičić. Danas Varionica distribuira pivo svim dostupnim kanalima; otvorili su web shop, rade maloprodaju, ali i putem distributivne mreže za HoReCa. Za isporuku koriste vlastitu dostavnu službu, ali i usluge distributera. “Svaki prodajni kanal ima svoje specifičnosti tako da treba biti jako fleksibilan.

Količina robe u odnosu na ranije godine se znatno povećala, unatoč COVID-u i zabrani rada HoReCa segmentu. Doduše, što se tiče 2020. godine, ona je bila dosada najteža, ali smo se u ovoj godini opravili zbog značajnijeg izvoza i dobre turističke sezone, ali i kroz maksimiziranje efikasnosti administrativnih poslovnih procesa”, pojašnjava CEO Varionice.

Inovativnost u svim procesima

Inovativnost i kvalitetu bez kompromisa kojoj teže u proizvodnji piva, ekipa okupljena oko Varionice trudi se implementirati i u popratne poslovne procese. Ozbiljan posao kakav danas vode, zahtijeva i dobro posloženo administrativno poslovanje. To su postigli kroz uslugu mOtpremnica servisa mojeRačun.

“Riječ je o mobilnoj aplikaciji koja nam omogućuje bolji nadzor i kontrolu nad isporukom robe. Kroz aplikaciju određujemo rute dostave kako našoj, tako i dostavnoj službi s kojom surađujemo.

Primjena ovog rješenja pruža nam mogućnost bržeg i efikasnijeg poslovanja jer se robno-materijalno poslovanje potpuno digitalizira, a istu korist mogu ostvariti i naši kupci u procesu zaprimanja robe”, ističe Simičić.

Briga o kupcima

Umjesto s tri papirnata primjerka otpremnice, dostavljač na isporuku izlazi s mobilnim uređajem. Dolaskom na mjesto isporuke, dostavljač identificira kupca pomoću jedinstveno dodijeljenog NFC čipa. Uz NFC čip koji, primjerice, može biti ugrađen u karticu, privjesak za ključeve ili naljepnicu, kupac na mobilnom uređaju potpisuje eOtpremnicu.

“Naši kupci mogu automatski učitati strukturirani dokument eOtpremnicu u svoj računovodstveni program, što im značajno štedi vrijeme i uklanja eventualne greške kod prepisivanja. Istovremeno, mi kroz aplikaciju vidimo da je roba preuzeta, nakon čega se dokument automatski pohranjuje u digitalnu arhivu koja je dostupna i našim kupcima”, pojašnjava direktor Varionice.

Dodaje i kako administrativno poslovanje može ili oduzimati puno vremena ili osigurati dodatno vrijeme, no za ovo potonje potrebno je imati dobro posložene administrativne procese. “Trudimo se biti inovativni na svim područjima pa tako i na digitalnom. Siguran sam da nam mOtpremnica i eRačuni mogu pomoći da osiguramo više vremena za ostale poslove”.

* Sadržaj omogućio mojeRačun

New Report

Close