‘Uz našu ‘malu kristalnu kuglu’ može se bolje upoznati kupca i povećati prodaju’

Autor: PD VL native tim , 12. prosinac 2022. u 22:00
Brigita Kovačević/JOSIP REGOVIć/PIXSELL

Brigita Kovačević, direktorica Adria regije u Interi, govori o važnosti digitalizacije i sustavu Intrix.

Tvrtka Intera započela je svoj put prije 20 godina s jasnom vizijom – ponuditi digitalne usluge koje tvrtkama pružaju najbolje uvjete za uspješno poslovanje. Tvrtka danas ima 40 stručnjaka koji rade u prodaji, marketingu, razvoju, implementacijama i podršci klijentima te broji oko 10,000 korisnika u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, BiH-a, ali i diljem svijeta.

Dobitnica je brojnih priznanja i nagrada, među kojima i Zlatna nit za najboljeg poslodavca u Sloveniji, Platinasta odličnost te certifikat “Excellent SME”.

Intera je 2016. postala prva slovenska tvrtka koja se pridružila globalnom pokretu Pledge 1%, međunarodnoj mreži uspješnih tvrtki koje su se dobrovoljno obvezale posvetiti barem jedan posto svojih resursa podršci lokalnom okruženju. S Brigitom Kovačević, direktoricom Adria regije u Interi, razgovarali smo o digitalnoj transformaciji, važnosti uspostave odnosa s klijentima i sustavima koji to omogućuju.

Istraživanja pokazuju da je sve više hrvatskih gospodarstvenika svjesno nužnosti digitalizacije prodajnih i poslovnih procesa, ali smo po tom pitanju još uvijek u ‘donjem domu’ Europe. Koliko su tvrtke stvarno svjesne važnosti digitalizacije?

Prodaja evoluira s vremenom, nekada je bilo dovoljno “probuditi” klijentove potrebe, no sada je potrebno puno više, usudila bih se reći da je današnji prodavač menadžer svojih klijenata. Prodavač mora poznavati svoje klijente, poznavati navike klijenata, poznavati ključne osobe, pratiti trendove kod svojih klijenata, pratiti naplatu, ali i koordinirati s montažom ili imati pregled nad reklamacijama a pritom ne raditi 16 sati dnevno.

Na današnjim visoko konkurentnim tržištima koja se brzo mijenjaju, a proizvodi dolaze i odlaze, najvažnija stvarna imovina su lojalni klijenti i uspostava odnosa. Upravo zato je izuzetno važno da sve informacije o klijentovim navikama kupovine proizvoda ili usluga, preferiranim kanalima prodaje i tome slične podatke imamo na jednom mjestu koje je dostupno svima u tvrtki.

Jer znamo da prodavači dolaze i odlaze, a informacije bi trebale ostati u tvrtki. To je ono o čemu bi trebali današnji gospodarstvenici razmišljati i tada je digitalizacija jedini ispravni put.

Klijenti su najvažnija imovina

Na današnjim visoko konkurentnim tržištima koja se brzo mijenjaju, a proizvodi dolaze i odlaze, najvažnija stvarna imovina su lojalni klijenti.

Vaša tvrtka razvila je sustav Intrix za koji kažete da je ‘cjelovit digitalni ured’. Možete li pojasniti o čemu se radi, koje su njegove funkcije i tko ga može koristiti?

Intrix je online poslovna platforma za digitalizaciju i organizaciju poslovanja, dostupna gdje god se nalazili. Dostupan je kao desktop i mobilna verzija. Mobilna aplikacija pruža sve informacije na dlanu a dostupna je za Android i iOS operacijske sustave.

Pomno osluškujući potrebe naših klijenata, tijekom godina razvijali smo i usavršavali Intrix sustav koji je izrastao u cjelovit digitalni ured s nekoliko modula i gotovo neograničenim mogućnostima prilagodbe. Specijalizirali smo pojedine module Intrixa i tako kreirali Intrix CRM i Intrix za upravljanje projektima, te HRM koji u kombinaciji mogu u potpunosti organizirati i digitalizirati rad u širokom spektru tvrtki.

CRM prati sve aktivnosti, kao što su pozivi i sastanci s klijentom, od trenutka kada ostvarite kontakt pa sve do faze kreiranja ugovora, ponuda i vođenja složenih projekata. Njime možete digitalizirati cjelokupnu organizaciju svog prodajnog tima i servisera koji rade na terenu te sve svoje zahtjeve za podršku i reklamacije prikazati na jednom mjestu.

Intrix za marketing učinkovito i transparentno sistematizira rad marketinških odjela, ali i marketinških agencija. Sve naše aplikacije moguće je besplatno testirati na stranici www.intrixcrm.com 30 dana bez obaveze.

Mnoge tvrtke teško se odlučuju za nove sustave i zbog toga što se ‘boje’ njegove implementacije i načina na koji će ga zaposlenici prihvatiti. Kakva su vaša iskustva, koliko se možete prilagoditi klijentu i pomoći mu da što prije i bolje iskoristi benefite sustava?

Svjesni smo da ponekad tvrtke ne znaju kako krenuti s implementacijom, i tu im je upravo dobrodošao naš savjet i iskustvo. Otvorena komunikacija i jasno definiranje ciljeva ključni su za uspješno implementiran sustav.

Pri implementaciji Intrixa držimo se načela: sve što je potrebno – ni više ni manje. Zato je potrebno Intrix prilagoditi potrebama svake tvrtke i osigurati da uvođenje CRM sustava ili sustava za upravljanje projektima bude brzo i jednostavno za klijenta. Svaki korisnik prihvaća promjene na svoj način, znamo da je to najzahtjevniji dio implementacije.

Kako bi što više ublažili taj otpor s našim klijentima radimo na onboardingu i edukaciji novih korisnika. Menadžment učimo da Intrix nije sustav za nadzor već mala kristalna kugla za predviđanje prodaje, odnosno povećavanje prodaje proizvoda i usluga.

Našim klijentima na raspolaganju je i naša podrška koja će uvijek rado odgovoriti na sva pitanja te posegnuti za manjim izmjenama po zahtjevu klijenta, a sve to bez dodatne naknade. Intrix je i multijezična aplikacija pa se može koristiti na domicilnom jeziku. Za sada su najzastupljenije aplikacije na hrvatskom, slovenskom, srpskom i engleskom jeziku, ali imamo i korisnike na drugim jezicima.

Također nudimo i mjesečne besplatne webinare na kojima se uvijek može vidjeti neka nova funkcionalnost, ali i podsjetiti se na neku postojeću. Vjerujem da su to sve benefiti koji značajno utječu na prihvaćanje Intrix sustava.

Što je s ostalim sustavima koje tvrtka već posjeduje poput ERP-a, Google alata i slično, mogu li se oni i dalje koristiti?

Kako bismo osigurali učinkovitu digitalizaciju, omogućili smo širok raspon integracija i povezivanja s ERP sustavima (Pantheon, Navision, SAOP…), aplikacijama za email marketing i automatizaciju marketinga (Squallo mail, Mailchimp, Hubspot,…), google alatima, facebook oglasima i još mnogo toga. Svjesni smo da će tvrtke naših partnera rasti i razvijati se, naš je fokus na budućnosti, stalnim poboljšanjima, uvijek novim prilagodbama te olakšavanju rada svaki dan iznova u stabilnom i sigurnom digitalnom rješenju.

Imate li u planu i dalje razvijati Intrix sustav i kakvi su planovi za 2023.?

U planu su uvođenje novih modula u CRM i aplikaciju za projektno vođenje kao što su notification centar, unaprijeđen ticketing sustav te mnogo drugih unapređenja aplikacije koja će biti na raspolaganju našim postojećim i budućim klijentima.

Adria regija u 2023. ima u planu dvije velike konferencije u Hrvatskoj, jedna s našim partnerom SAOP, koji se bavi razvijanjem ERP sustava, te Intrix akademija po uzoru na Intrix akademiju u Sloveniji gdje ćemo imati naše klijente kao sugovornike, te prikazati kako smo prilagodili aplikacije za njihove potrebe.

Također u razvoju je HRM vertikala koja će biti na hrvatskom jeziku, te će biti dostupna za testiranje svim klijentima koji imaju u planu struktirirano vođenje ljudskih potencijala.

* Sadržaj omogućila Intera Solutions

New Report

Close