Tehnologija je uvelike utjecala na povećanje proizvodnosti i učinkovitosti, a to dokazuje i CRM kontaktni centar – nov način poslovanja koji pojednostavljuje poslovanje malih i velikih organizacija. Umjesto skupih i kompliciranih rješenja, implementacijom CRM kontaktnog centra organizacije dobivaju detaljnu analitiku cjelokupnoga centra i uvid u sve aktivnosti korisnika. Od informacija – s kojim je agentom korisnik razgovarao, što je dogovorio, do toga da agentov supervizor može lako izmjeriti rezultat svakog od svojih zaposlenika. Dakle, od agenata, voditelja tima, supervizora pa do menadžera, svi imaju uvid u detaljnu analitiku kontaktnog centra i status svakog klijenta.
Svaki agent ima svog klijenta i s njim gradi povjerenje, čime se ubrzava poslovanje i funkcionalnost automatskog pozivanja kod odlaznih poziva, što korisnicima uvelike olakšava poslovanje. Zahvaljujući integraciji i automatizaciji dolaznih i odlaznih poziva, elektroničke pošte ili upita putem drugih komunikacijskih kanala, sve se aktivnosti spremaju u sustav te je lako dobiti detaljne izvještaje. Jedinstveno korisničko sučelje u potpunosti je prilagođeno agentima u naplati potraživanja, prodaji i podršci za korisnike. Pregled svih detalja o pozivima može se vidjeti unutar jednog prozora. Ovo inovativno rješenje, od sada svojim korisnicima pruža Vipnet. „Jedna od značajnijih prednosti ove usluge jest što je svaki detalj komunikacije kroz kontaktni centar, neovisno o tome na koji način je on ostvaren (elektroničkom poštom, telefonom ili na društvenim mrežama), moguće analizirati kroz sam CRM. Na taj je način korisnicima omogućen transparentan, detaljan i strukturiran uvid kako u njihovo poslovanje, tako i u sve potrebe ili probleme njihovih klijenata u bilo kojem trenutku. Uz to, Vipnet svojim korisnicima nudi maksimalnu skalabilnost, pri čemu imaju kompletnu kontrolu troškova, a svaki mjesec mogu smanjivati ili povećavati broj licencija, ovisno o potrebama koje imaju“, izjavio je Željko Bak, direktor odjela za upravljanje proizvodima i uređajima iz Vipneta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu