Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Uljanik sklopio novi ugovor

Autor: Poslovni.hr
09. kolovoz 2013. u 11:00
Podijeli članak —
Ilustracija / Photo: Duško Marušić/PIXSELL

Brod ima opcionalnu mogućnost polaganja više kabela istovremeno, u tu svrhu mogu se montirati dva dodatna karusela na otvorenu palubu.

Uljanik je 6. kolovoza s kompanijom Sofidra S.A. potpisao ugovor o gradnji sofisticiranog višenamjenskog broda za više vrsta specijalnih radova na moru, priopćeno je na Zagrebačkoj burzi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o brodu ukupne duljine 138 i širine 32 metra kojeg pogone dva elektro pogonjena okretna propelera snage svaki 3000 Kw. Brod je opremljen za polaganje kabela. Oprema koja je za to predviđena je rotacioni karusel unutar broda na kojem je namotan kabel koji se sustavom vodilica, natezača i valjaka za pokretanje kabela vodi po otvorenoj palubi do krme broda i polaže na morsko dno.

Uljanik je 6. kolovoza s kompanijom Sofidra S.A. potpisao ugovor o gradnji sofisticiranog višenamjenskog broda za više vrsta specijalnih radova na moru, priopćeno je na Zagrebačkoj burzi.

Riječ je o brodu ukupne duljine 138 i širine 32 metra kojeg pogone dva elektro pogonjena okretna propelera snage svaki 3000 Kw. Brod je opremljen za polaganje kabela. Oprema koja je za to predviđena je rotacioni karusel unutar broda na kojem je namotan kabel koji se sustavom vodilica, natezača i valjaka za pokretanje kabela vodi po otvorenoj palubi do krme broda i polaže na morsko dno.

Brod ima opcionalnu mogućnost polaganja više kabela istovremeno, u tu svrhu mogu se montirati dva dodatna karusela na otvorenu palubu, stoji u priopćenju. Brod je također opremljen za zatrpavanje kanala na morskom dnu u koje su položeni kabeli. Oprema koja je za to predviđena su dva otvorena skladišta šljunka na gornjoj palubi, u svakom skladištu nalazi se grabilica šljunka koja dostavlja šljunak na transporter koji ga dostavlja tornju putem elevatora. Šljunak se na vrhu tornja ubacuje u cijev koja je uronjena u more i slijedi trasu kanala putem specijalne ronilice na kraju cijevi opremljene podvodnim kamerama i raznim senzorima.

Brod može služiti i za prijevoz tereta na otvorenoj palubi kao što su npr. vjetroelektrane , može se koristiti i kao radna platforma za sve konstrukcijske radove, podmorske i off shore projekte – u tu svrhu ugrađene su dvije palubne dizalice za podmorske radove sa mogućnošću stabilizacije kuke kod valjanja broda . Brod ima i dva bočna porivnika snage 1500 Kw svaki te jednim izvlačivim okretnim porivnikom snage 2000 Kw, radi postizanja čim boljih manevarskih svojstava. Brod je opremljen i sustavom dinamičkog pozicioniranja koje upravlja radom svih propelera te drži brod u zadanom kursu ili na poziciji unatoč uplivu valova, morskih struja, vjetra.

U potpuno automatiziranoj strojarnici smještena su četiri dizel-generatorska agregata snage 2970 Kw svaki, te agregat za slučaj nužnosti snage 250 Kw. Prostor nastambi je potpuno klimatiziran i predviđen za smještaj 75 osoba. Brod ima mogućnost ugradnje platforme za prihvat helikoptera.

Ugovaranjem i gradnjom navedenog broda Uljanik je potvrdio povjerenje grupe Jan De Nul kao jedne od vodećih kompanija s područja dredginga i složenih pomorsko podmorskih i off shore radova, ističe se u priopćenju. To potvrđuje i činjenica da je istovremeno sa kompanijom Sofidra S.A. potpisan i dodatni – opcijski ugovor za gradnju još jednog broda. Navedeni projekt u potpunosti je u skladu sa strategijom Uljanika o projektiranju i gradnji složenih i sofisticiranih brodova, zaključuje se u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr
09. kolovoz 2013. u 11:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close