Mlada zagrebačka kompanija udvostručila prihode i planira nova zapošljavanja

Autor: Josipa Ban , 14. travanj 2023. u 09:59
Robert Božić, direktor tvrtke Promo Spot pod kojom posluje brend Loonapark/T. Miletić/PIXSELL

U dvije godine probili se među vodeće u izradi promo materijala, s troje narasli na devet zaposlenih, a prepoznali ih i najjači igrači na tržištu.

Nema čega nema u debelom katalogu promo materijala zagrebačke tvrtke Loonapark. Od neizostavnih šalica svih vrsta, boja i dizajna, najtraženijih bočica i termosica, do svjetiljki, privjesaka, torbi, ekoloških kemijskih olovaka.

Ukratko, nema promotivnog materijala koje tim Loonaparka ne može dizajnirati i isporučiti klijentu. Bogatstvo ponude i individualan pristup osigurao im je i veliki uspjeh jer su se u samo dvije godine poslovanja uspjeli profilirati kao jedna od vodećih kompanija za izradu promotivnog materijala u Hrvatskoj.

Vodstvo kompanije, osnivači Robert Božić i Domagoj Vrdoljak, stoga itekako imaju razloga biti zadovoljni. U drugoj godini poslovanja prihodi kompanije udvostručeni su na 6,6 milijuna kuna, odnosno 876 tisuća eura. Broj zaposlenih s početnih troje narastao je na devetero.

U ponudi imaju više od 40 tisuća artikala, ali i respektabilan broj klijenata među koje se ubrajaju najveća imena domaćeg gospodarstva, od Atlantica, Japan Tobaccoa, Infobipa, Microblinka, Allianz osiguranja, Infinuma… A počeci nisu bili nimalo laki jer su poslovanje Loonaparka pokrenuli usred koronakrize, dakle u vrijeme zatvaranja i rezanja marketinških budžeta.

5

najvećih klijenata Promo spota čini 25 posto prihoda Loonaparka

Poskupljenja nisu utjecala
”Klijenti su nas prepoznali, a gotovo svaki s kojim smo radili preporučio bi nas dalje tako da nije bilo upitno hoćemo li, već samo koliko ćemo rasti”, kaže Robert Božić, suosnivač i izvršni direktor tvrtke Promo spot pod kojom posluje brend Loonapark. A klijenti dolaze iz raznih sektora, od trgovine, turizma, HoReCa sektora do IT te prerađivačke industrije i svih su veličina – mali, srednji i veliki. “Popis kompanija s kojima radimo velik je i šarolik što je dobro jer niti o jednom nismo ovisni. Primjerice, naših pet najvećih klijenata čini 25 posto prihoda Loonaparka”, objašnjava Božić poslovnu filozofiju.

Rastu je poslovanja doprinijelo i značajno ulaganje, u iznosu od 40 tisuća eura, u web shop, odnosno online prodaju. Web je prodaja osvježena, optimizirana te je unaprijeđena tražilica, ističe Božić dodajući da je to ogledalo njihove kompanije, ali i glavni prodajni alat.

”Upravo nam se putem web shopa znaju javiti kompanije za koje nikada nismo čuli i za koje mislimo da su mikro ili male, ali kasnije se zna ispostaviti da se radi o uspješnim i respektabilnim IT tvrtkama koje nisu javno poznate. Iz kontakta koje ostvarimo putem web shopa stoga često nastane kvalitetna poslovna suradnja”, kaže izvršni direktor Loonaparka.

Također, klijente, a koji sve češće traže reciklirane i razgradive materijale te proizvode po narudžbi koji su posebni i drugačiji, osvajaju i zadržavaju svojim pristupom.

”U tom smo segmentu napravili najveći iskorak jer nam je stalo da svakom klijentu pristupamo individualno te da sve što trebaju dobe na jednom mjestu. Također, putem našeg odjela grafičke pripreme i dizajna nudimo im nova i drugačija rješenja ovisno o kampanji koju rade te poruci koju žele poslati”, naglašava Božić. U konačnici, upravo ih je takav pristup u samo dvije godine poslovanja plasirao među vodeće kompanije koje se bave izradom promo materijala u Hrvatskoj.

Nije im naudila niti koronakriza uslijed koje su se marketinški budžeti drastično rezali. Dapače, u toj su, prvoj godini svog poslovanja, ostvarili 3,6 milijuna kuna prihoda (478 tisuća eura). Na poslovanje nije utjecao niti porast cijena materijala, primjerice papira oko 15 posto, proizvoda koje nabavljaju iz Kine oko 40 posto (zbog rasta cijene dostave) kao niti povećanje dana isporuke za 30 do 45 dana, na 120 dana ukupno.

”Kompaniju smo osnovali za vrijeme krize, tako da smo na krize navikli i optimistični smo”, kaže osnivač kompanije koja svoje materijala uglavnom nabavlja iz Europe, najviše iz Nizozemske, Poljske, Mađarske i Portugala dok iz Kine nabavljaju manji dio asortimana, uglavnom onaj potreban za izradu proizvoda po narudžbi.

Za rezultate poslovanje u ovoj godini zbog najava usporavanja gospodarskog rasta, pa čak i krize, također ne brinu. Naime, dobro je poznato da se u svakoj krizi prvo režu budžeti za marketing, no Božić se toga ne boji te očekuje da će Loonapark u ovoj godini, ali i sljedećoj, rasti 20 posto. Planiraju i zaposliti jedno do dvoje ljudi u prodaji.

Svoju vidljivost na tržištu i kontakte s industrijom pokušat će ostvariti i na Danima komunikacija, jednom od najvećih događaja u području marketinga u Hrvatskoj, a koji će uskoro biti održan u Rovinju. Loonapark će ove godine biti partner ove manifestacije, a kako ističe Božić, prilika im je to da se jače povežu sa stručnjacima iz branše te ostvare nove poslovne prilike.

Pokreću nove odjele
Dugoročan je plan mlade zagrebačke kompanije razviti se u agenciju koja će klijentima nuditi sveobuhvatan pristup, odnosno i razvoj brenda, a potom i komunikacijske kampanje.

”Već krajem ove, ili početkom sljedeće planiramo pokrenuti nove odjele unutar Loonaparka”, najavljuje izvršni direktor tvrtke koja se trenutno nalazi u jednom od najintenzivnijih perioda godine. Sada, naime, objašnjava Božić, tvrtke pripremaju kampanje za ljeto, pa je posla i upita mnogo. Drugi najintenzivniji period je, očekivano, kraj godine, odnosno posljednji kvartal.

Uspjehu Loonaparka posve su sigurno, naglašava Božić, doprinijeli i zaposlenici i njihov angažman. A kako bi on bio što kvalitetniji kompanija mnogo ulaže u njihovu edukaciju koju dobivaju kroz treninge i radionice. Problema s pronalaskom i zadržavanjem kadra, za razliku od velike većine poslodavaca u Hrvatskoj, kaže Božić, nemaju.

Komentirajte prvi

New Report

Close