Da promjene na hrvatskom tržištu, izazovi novog doba i procesi restrukturiranja poduzeća mogu proteći u znaku napretka i vidljivih poboljšanja, pokazuje proces restrukturiranja Hrvatske pošte.
Dugo je najavljivan kao nužna pretpostavka za liberalizaciju tržišta, ali i činjenice da to poduzeće već niz godina poslovalo s gubicima. Zato je u rujnu prošle godine nova uprava poduzeća izradila Strategiju razvoja tvrtke do 2013. godine te zajedno sa socijalnim partnerima pokrenula proces restrukturiranja. U skladu s novom organizacijom, strateškom orijentacijom te dogovorom sa socijalnim partnerima tvrtka je u srpnju 2009. godine obavila testiranje djelatnika za nova radna mjesta. Njih 140 unaprijeđeno je u voditelja područja. Prilikom testiranja rukovodilo se načelom “radnog mjesta po mjeri radnika”, tj. gledalo se koji djelatnici svojim znanjima i sposobnostima odgovaraju kojemu radnome mjestu. Testiranja su obavljena u skladu sa zakonima, a radi poboljšanja rada i modernizacije poduzeća te pripreme za budućnost. Poštanski operateri te poštonoše unapređenjem su dobili priliku organizirati poslovanje svojeg područja kako bi što učinkovitije i kvalitetnije obavljali svoj posao. Njihovo iskustvo u radu i lojalnost poduzeću važni su elementi koji osiguravaju još kvalitetniju uslugu Hrvatske pošte. Osim voditelja područja, Hrvatska Pošta je promovirala 26 djelatnika u interne trenere i oni su zaduženi za edukaciju djelatnika, te će ih podučiti o tome kako pružiti što kvalitetniju uslugu svojim korisnicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu