S pandemijom koronavirusa na tržištu se pojavila sve veća potreba za employer brendingom – upravljanje brendom poslodavca koji predstavlja važan segment poslovanja, a o kojem se ipak još premalo zna. No, nakon što je godinama bio “zanemarivan”, sada dobiva pažnju sve većeg broja kompanija.
Što je to employer branding i odakle krenuti u tvrtki pojasnila nam stručnjakinja u ovom području – Iva Majstorović, employer brending director u Degordianu, agenciji za digitalni marketing i produkciju koja ne samo da je razradila cijeli koncept potreban za employer branding kojim pokrivaju sva njegova područja, već su nedavno oformili i poseban unit za employer brending.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu