Jadransko osiguranje, jedno od vodećih društava na hrvatskom osigurateljnom tržištu, nakon 27 godina mijenja ime u Adriatic osiguranje, čime započinje njihov poslovni iskorak na strano tržište. Kako je istaknuo predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja Goran Jurišić, Jadransko je u 2018. bilježilo rast premije od 11,3%, dvostruko brži i veći od tržišta, čime su preuzeli treću poziciju na, kaže, iznimno konkurentnom tržištu neživotnih osiguranja u Hrvatskoj.
“Odlične rezultate ostvarili smo zahvaljujući našim djelatnicima i poslovnim partnerima”, istaknuo je Jurišić. U sklopu strategije internacionalizacije poslovanja odlučili su se za novi poslovni izazov, kroz izlazak na tržište Italije, gdje će od 1. siječnja poslovati kao Adriatic osiguranje. Predsjednik Uprave objasnio je što ih je potaknulo na to da odaberu upravo Italiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu