Europski div preuzima vlasništvo nad hrvatskim trgovcem, platili su 881 milijun eura

Autor: Darko Bičak , 08. studeni 2021. u 15:10
Jakub Havrlant,predsjednik Uprave Mall Groupa i Francois Nuyts, izvršni direktor Allegra/PD

U hrvatskoj podružnici ističu da će ova akvizicija biti pokretač rasta i pomoći će unaprijediti poslovanje.

Poljski Allegro, jedna od najvećih platformi za e-trgovinu u Europi, preuzima vlasništvo nad hrvatskim internetskim trgovcem Mall.hr koji posluje u sklopu Mall Group.

Kako su objavili iz hrvatske tvrtke, Allegro je u petak kupio 100 posto Mall Group i WE|DO CZ od dosadašnjih vlasnika, kompanija PPF, EC Investments i Rockaway Capital, za ukupnu cijenu od 881 milijun eura.

Prelazak na omnichannel

Konačna cijena mogla bi se povećati za korekciju do 50 milijuna eura. Kupljeno poslovanje uključuje imovinu e-trgovine Mall Group i logističku imovinu WEDO koja se nalazi u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj i Poljskoj.

Na kraju financijske godine 21. ožujka, Mall Group je postigla bruto vrijednost prodaje od 930 milijuna eura i bruto maržu od 14 posto. Iz hrvatskog dijela ove grupe, Mall.hr-a, ističu da se nalaze među tri najbolje web trgovine na hrvatskom tržištu.

“Počeli smo s radom 2016. godine, a trenutno smo i u fazi prelaska na omnichannel model, budući da otvaramo prvi Mall.hr Mega shop u sklopu trgovačkog centra King Cross Jankomir u Zagrebu. Lani smo u odnosu na 2019. zabilježili značajnu rast od 40 posto, što se moglo i očekivati s obzirom na situaciju na tržištu, a taj se rastući trend nastavio i 2021. godine”, kažu u Mall.hr-u.

‘Domaći’ i globalni igrači

Na upit Poslovnog dnevnika kako vide odnos “domaćih” i globalnih internetskih trgovina na domaćem tržištu, ističu da smatraju da su “domaće” web trgovine u Hrvatskoj u prednosti, budući da već sama ta činjenica donosi dozu povjerenja kupaca u sigurnu, ali i povoljnu kupnju te omogućuje lakšu komunikaciju i bolju povezanost između web trgovine i kupaca.

“Ova će akvizicija biti pokretač našeg rasta i pomoći će nam podignuti naše poslovanje na višu razinu. Zajedno ćemo postići i veću konkurentnost na tržištu budući da će se stručnost koju donosi Allegro u vidu njihove web tržnice razviti kroz sve brendove i tržišta Mall Groupe.

Savršena smo kombinacija jer su obje tvrtke usmjerene prema rastu, inovaciji i timskom radu, ali i što se tiče poslovanja – naš 1P model upotpunjuje Allegrov 3P model i obratno.

U ovakvom scenariju svi pobjeđuju”, kazali su nam u Mall-hr-u. Akvizicija bi se, nakon odobrenja regulatora, trebala realizirati do kraja 2022. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close