U poslovnoj godini 2019. (1. 9. 2018. – 31. 8. 2019.) IKEA Hrvatska ostvarila je rast prometa od 12,5 % u odnosu na prošlu poslovnu godinu te ukupan ostvaren promet iznosi oko 815,3 milijuna kuna, odnosno 107,8 milijuna eura. Udio prometa internetskom trgovinom u ukupnom prometu iznosi 20,1 %, po čemu je Hrvatska druga u Ingka grupi, odmah nakon Rumunjske (23,7 %), a ispred Ujedinjenog Kraljevstva (18,2 %).
„Odličan rast prometa u petoj godini poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska čini nas iznimno ponosnima i potvrđuje kako su građani u Hrvatskoj dobro prihvatili IKEA rješenja za bolji život kod kuće. Broj zaposlenih u tvrtki IKEA Hrvatska danas je za 25 % veći nego lani u isto vrijeme, a kako bismo dodatno približili IKEA rješenja građanima u Hrvatskoj, otvorili smo četvrti dostavni centar u Dubrovniku te IKEA planiranje kuhinja, prvi takav centar u Splitu. U skladu s transformacijom kojom prolazi Ingka Grupa, i u budućnosti ćemo razvijati nove formate prodaje kako bismo bili još dostupniji“, istaknula je Sara Del Fabbro, direktorica IKEA Hrvatska i glavna direktorica IKEA Jugoistočna Europa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu