O slasticama Roberta Hromalića, direktora Le Kolača, ispisano je gotovo sve. Ponuda i okusi te zagrebačke slastičarnice javnosti su dobro poznati, no Hromalić je rijetko, ako ikada, pričao o razvoju poslovanja i o tome kako je biti poduzetnik. Za Poslovni dnevnik sad je i to otkrio ističući da, iako se biznis može činiti “slatkim”, zapravo je vrlo mukotrpan.
Mukotrpan je jer, kako objašnjava jedan od najcjenjenijih domaćih slastičara, osim brige o cjelokupnoj ponudi Le Kolača, mora voditi računa o mnoštvu stvari vezanih uz operativno poslovanje – financijama, zaposlenicima, naplati potraživanja… A sve to nije zavidan posao. No usprkos tome ovaj mladi, tek 32-godišnji slastičar, niže uspjehe.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kad dobijem kamatu na štednju ću da dođem😁
Cijene su wow.. ono Gott in Frankreich..
Budemo usporedimo sa francuski koljač..
Ali nije neki ambijent za odvesti riba na skupi koljač😁
Ja znam lijek za rak.. 0 eura im je to vrijedno 🙄.. tak da, nabijem te na koljač
Uključite se u raspravu