Solinski Include, osnivača Ivana Mrvoša, u četvrtak je lansirao novu, treću po redu kampanju za prikupljanje kapitala na Funderbeam platformi, u kojoj planira od zainteresiranih investitora prikupiti do milijun eura novog kapitala.
Taj proizvođač Smart City rješenja, koja se koriste u 59 zemalja i više od 500 gradova diljem svijeta, pokrenuo je treću kampaniju na Funderbeam platformi, nakon što je 2017. godine postao prva hrvatska kompanija na toj platformi, a 2019. postavila rekord za najveću hrvatsku kampanju na platformi do danas, s prikupljenih 1,5 milijuna eura, izvijestili su iz te startup tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu