U prehrambenom asortimanu trgovačkog lanca SPAR Hrvatska nalazi se 77 posto hrvatskih proizvoda, priopćili su iz te kompanije u utorak, predstavivši time i svoju marketinšku kampanju Da! Domaće je! kojom su najavili i da će na svojim policama nastaviti podržavati hrvatske proizvođače. U njihovu se akciju Vrtovi Hrvatske dosad uključio 30-ak domaćih dobavljača, a najveći rast broja malih i srednjih kooperanata bilježi se u kategorijama svježeg voća i povrća i vina, dok u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak hrvatskih dobavljača, ističu.
“Od prvog dana poslovanja surađujemo s hrvatskim dobavljačima jer kupcima želimo ponuditi kvalitetne proizvode. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni”, komentirao je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl. U konačnici tako trenutno surađuju s oko 400 malih, srednjih i velikih dobavljača, a koliki je taj udio kod drugih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj priupitali smo nekolicinu njih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ode konzum na vječna lovišta
Kupujmo Hrvatsko!!
Uključite se u raspravu