Tomići zaokružili priču brenda eko uljem octom

Autor: Marta Duić , 19. kolovoz 2021. u 22:00
Foto: Hrvoje Serdar, Ivo Čagalj/pixsell

Nakon polica manjih trgovina, u planu im je i izvoz u Njemačku preko partnera koji već uvoze njihova vina.

Tomić Selekcija, ekstra djevičansko ekološko maslinovo ulje i Tomić Rajska kvasina nova su iznenađenja obitelji Tomić s Hvara.

Andro Tomić Rajsku kvasinu koja se dobiva od crnih vinskih sorti i aromatizirana je cvijetom ružmarina priprema već godinama, ali je dosad bila dostupna samo gostima koji posjećuju njihovu vinariju na otoku.

Drugi proizvod, Tomić Selekcija ekstra djevičansko maslinovo ulje sastoji se od sorti leccino, oblice i levatinka njegovanim prema ekološkim principima, a nastaje u maslinicima starim od deset do 50 godina.

Prerada isti dan

Berba se obavlja ručno u skladu s višestoljetnom tradicijom maslinarstva na Hvaru i prerađuje u uljari Božić isti dan kad se plodovi uberu. Njihovi su maslinici u okolici Jelse, na terasastim položajima, područje se zove Galešnik, a drugi je položaj Uvala Svetog Luke i imaju 400-ak stabala.

“Tomić Selekcija ekstra djevičansko maslinovo ulje i Rajska kvasina vrlo su popularni među posjetiteljima naše vinarije, a budući da su njihove reakcije uvijek bile pozitivne ovaj iskorak zaokružuje priču o brendu Tomić koja je usko vezana uz Hvar i Mediteran.

Foto: Hrvoje Serdar, Ivo Čagalj/pixsell

Ne radi se o masovnoj proizvodnji već je ovo posebna priča kojom zaokružujemo našu ponudu, ali i vjernim potrošačima i gostima želimo ponuditi Tomić brend na novi način. Nama je ovo veselje i vjerujem da će to prepoznati i naši kupci”, otkriva Sebastijan Tomić.

Kako objašnjava, ulje i ocat pakirani su u bočice od 250 ml i plasirat će ih zajedno jer su u pitanju proizvodi koji se nadopunjuju.

Zasad su dostupni na Hvaru i vrlo traženi kao poklon te će se od jeseni moći pronaći u odabranim delikates trgovinama i oleotekama. Preko partnera koji uvoze njihova vina dogovoren je i izvoz u Njemačku.

Dobra godina

Minimalistički dizajn etiketa kojom dominira kapljica koja na dodir iznenađuje reljefom, napravio je tim PR agencije Light komunikacije koja se već šest godina brine o odnosima s javnošću brenda Tomić.

“Ovo je bio logičan nastavak budući da je Danira Orešić osoba i profesionalac koja izvrsno poznaje nas kao obitelj i naš brend. Upravo je zato dizajn pročišćen, minimalistički i jednostavan, a opet upečatljiv i razumljiv”, kaže Tomić. Lani su, kao i svi vinari, bili suočeni s izazovima, no ova je godina za njih iznimna.

“Zbog odlične turističke sezone ostali smo gotovo bez bijelog i rosé vina što otvara novu etapu razvoja i nastavka normalnog poslovanja.

Najbrojniji su gosti iz Njemačke i Francuske, a sredinom srpnja vratili su se i oni iz SAD-a. Očekujemo berbu iznimne kvalitete, a vezano za sušu referirat ću se našom dalmatinskom poslovicom: “Mokro ljeto – prazne bačve. Suho ljeto – pune bačve. Dakle, berba 2021. bit će iznimno dobra”, zaključuje Tomić.

Komentirajte prvi

New Report

Close