Najdugovječnija hrvatska građevinska kompanija Tehnika predstavila je svoj novi vizualni identitet, te je u zagrebačkom Meštrovićevom paviljonu sinoć održana prigodna izložba njihovih poznatih radova. Neke od najprepoznatljivijih Tehnikinih građevina su: Muzej suvremene umjetnosti, KD Vatroslav Lisinski i “Kockica”.
Nakon više od 77 godina odlučili su se za novu fazu, a Bojan Horvačić, predsjednik Uprave Tehnika kazao nam je kako rebranding neće biti samo vizualni, već se uvelike radi na tome da u trenutku kad se građevinski sektor bori s nedostatkom radnika budu radnicima privlačna kompanija.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu