Svjetlan Stanić: Investiranjem u rast proizvodnje kreće izvozna ekspanzija

Autor: Lucija Špiljak , 18. travanj 2021. u 22:00
Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Grupe/GORAN STANZL/PIXSELL

Očekuju značajan rast izvoza u 2021. godini prema zemljama Bliskog istoka i Sjeverne Afrike.

Najveći hrvatski proizvođač sokova Stanić Beverages uložio je gotovo 10,6 milijuna kuna u modernizaciju proizvodnog pogona Juicy sokova u Kreševu radi podizanja kvalitete proizvodnje prema najvišim europskim i svjetskim standardima.

Na istoj lokaciji planiraju proizvodnju od 35 milijuna litara sokova (lani su proizvodili 28,2 milijuna litara). Usto su najavili ambiciozne planove i nove distributere čime će, nadaju se, značajno rasti i izvoz.

Novi proizvodi

Stanić Beverages od ove godine ulazi u novu kategoriju bezalkoholnih pića, inače vrijednu 300 milijuna kuna, i to lansiranjem ledenih čajeva Juicy Ice Tea u Hrvatskoj.

Osim što je ova kategorija sve popularnija među potrošačima u Hrvatskoj, iz tvrtke navode kako je Juicy Ice Tea zdravija inačica ledenog čaja koja sadržava veći udio voća i manji udio šećera, i to za čak 30% u odnosu na konkurenciju dostupnu na domaćem tržištu.

“U trenutačno nestabilnoj gospodarskoj klimi, ulaganje više od deset milijuna kuna u unapređenje procesa proizvodnje pokazuje hrabrost naše grupacije, ali i činjenicu da nam je kvaliteta na prvome mjestu. Brand Juicy perjanica je tvrtke Stanić Beverages, koja je dio Stanić Grupacije, a Juicy sokovi danas su prisutni u čak 22 zemlje svijeta – 15 u Europi, pet na Bliskom istoku, jednoj u Africi i jednoj u Aziji.

U posljednjih 20 godina proizvodnja Juicy sokova porasla je s dva milijuna na 60 milijuna litara na godinu. Bez obzira na epidemiju koja nas je sve zatekla u prethodnoj godini, danas smo spremniji nositi se s novim izazovima, prepoznali smo nove prilike te planiramo rast proizvodnje od 6,5 milijuna litara u 2021. godini”, izjavio je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Grupe.

Početna investicija u tvornicu Juicy sokova u Kreševu 2013. godine iznosila je 90.840,000 kuna, a dodatna investicijska faza strateški je plan za širenje u nove kategorije i podizanje kvalitete proizvodnih procesa.

Važan distributer

Stanić nam je otkrio i planove koji uključuju rast izvoza, pohvalivši se novim distributerom s tržišta Bliskog istoka i Sjeverne Afrike.

“U 2021. godini planiramo rast proizvodnje za 9,4 milijuna litara u obje naše tvornice, lansiramo novi brand na hrvatsko tržište Juicy Ice Tea sa smanjenim udjelom šećera kao dio strategije Stanić Beveragesa koja ide u korak sa zahtjevima modernih potrošača.

Naša dugoročna strategija je povećati izvoz Juicy sokova izvan granica regije, a poznato je da smo jedni od prvih hrvatskih gospodarstvenika koji su uspjeli svoj brand izvesti na tržište Bliskog istoka.

Od nedavno se možemo pohvaliti s novim distributerom koji obuhvaća tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata, Omana i Katara.

Riječ je o jednom od najvećih distributera u HoReCi na spomenutim tržištima, stoga očekujemo značajan rast izvoza u 2021. godini prema zemljama Bliskog istoka i Sjeverne Afrike”, rekao je Stanić u razgovoru za Poslovni dnevnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close