Na valu novih investicijskih projekata, rekordnog broja vjenčanja i poslovnih događanja, te povećanog broja dolazaka sa svih ključnih tržišta, Sunčani Hvar ostvaruje najintenzivniji period poslovanja i rekordne rezultate u povijesti kompanije. U predsezoni ostvareno je 25% više noćenja uz istovremeni rast prosječnih cijena, dok su ukupni prihodi rasli za visokih 20%. Budući da je prosječna popunjenost hotela u svibnju i lipnju gotovo 90%, ovogodišnja predsezona bila je radno aktivna kao i samo srce sezone.
„Sunčani Hvar već dugi niz godina razvija direktne kanala prodaje na tržištima više platežne moći kojima je Hvar postao nezaobilazna destinacija i ti su kanali prednjačili u generiranju prihoda i noćenja posljednjih nekoliko godina. No istovremeno uloženi su značajni napori u razvoj i unaprjeđenje tradicionalnih kanala prodaje i turizam doživljaja, te su segmentirani ključni partneri koji imaju snagu da se sa zajedničkim naporima otvore novim tržištima i intenziviraju turistička kretanja van perioda visoke sezone. Nakon intenzivnih obrada tržišta i suradnje sa hrvatskim posredničkim agencijama, u prvih šest mjeseci bilježimo rast iz svih emitivnih zemalja- od Brazila, Australije, Skandinavije do Tajvana, dok nam tržišta USA i Velike Britanije rastu za nevjerojatnih 30, odnosno 40%. Najveći rast ostvarili smo na novootvorenom tržištu Indije, s kojeg smo imali 90-postotni porast noćenja, te nam je pokazatelj dobro odabranih prodajnih taktika“, osvrnula se Gordana Tomičić, predsjednica Uprave Sunčanog Hvara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu