Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Štednju iduće godine najavljuje 60 posto hrvatskih kućanstava

Autor: Biserka Ranogajec
04. prosinac 2008. u 22:00
Podijeli članak —

Najpoznatije robne marke među elektroničkim uređajima u Hrvatskoj su Gorenje i Končar

Iako je tržište električnih kućanskih uređaja i elektronike dobro razvijeno, u tom sektoru također valja očekivati pad potražnje. To, naime, prognoziraju stručnjaci GfK na temelju istraživanja u kojem 60 posto kućanstava namjerava štedjeti, između ostalog, i na odgodi kupnje tih predmeta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Općenito, kućanstva su dosta dobro opremljena većinom takvih uređaja (hladnjak, perilica rublja, televizor), ali ih treba zamijeniti, s tim da ih nove obitelji kupuju prvi put. Već sada više od dvije trećine kućanstava pri kupnji tih proizvoda preferira neki od oblika plaćanja na rate. Uz Pevec i Gorenje na razini cijele Hrvatske, regionalno se najviše kupuje u Merkuru u Lici, Kordunu i Banovini te u Istri, Primorju i Gorskom kotaru. Konikom je prvi trgovac tih proizvoda u Slavoniji, a Brodomerkur u Dalmaciji. Frigo prevladava u sjevernoj Hrvatskoj, Elipso u Istri, a Elektropromet također u Lici, Kordunu i Banovini. Najpoznatije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike su Gorenje (poznaje ga 99 posto ispitanika) i Končar (96 posto). Najvišu razinu poznavanja brenda imaju u Zagrebu s okolicom, u Dalmaciji te u kućanstvima s višim primanjima. Najzastupljenije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike u kućanstvima su Gorenje (87 posto kućanstava posjeduje barem jedan takav proizvod), zatim Samsung, Sony, Philips, Panasonic. S druge strane prva dva preferirana proizvođača video i audio uređaja u Hrvatskoj su Sony i Samsung.

Iako je tržište električnih kućanskih uređaja i elektronike dobro razvijeno, u tom sektoru također valja očekivati pad potražnje. To, naime, prognoziraju stručnjaci GfK na temelju istraživanja u kojem 60 posto kućanstava namjerava štedjeti, između ostalog, i na odgodi kupnje tih predmeta.

Općenito, kućanstva su dosta dobro opremljena većinom takvih uređaja (hladnjak, perilica rublja, televizor), ali ih treba zamijeniti, s tim da ih nove obitelji kupuju prvi put. Već sada više od dvije trećine kućanstava pri kupnji tih proizvoda preferira neki od oblika plaćanja na rate. Uz Pevec i Gorenje na razini cijele Hrvatske, regionalno se najviše kupuje u Merkuru u Lici, Kordunu i Banovini te u Istri, Primorju i Gorskom kotaru. Konikom je prvi trgovac tih proizvoda u Slavoniji, a Brodomerkur u Dalmaciji. Frigo prevladava u sjevernoj Hrvatskoj, Elipso u Istri, a Elektropromet također u Lici, Kordunu i Banovini. Najpoznatije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike su Gorenje (poznaje ga 99 posto ispitanika) i Končar (96 posto). Najvišu razinu poznavanja brenda imaju u Zagrebu s okolicom, u Dalmaciji te u kućanstvima s višim primanjima. Najzastupljenije marke kućanskih uređaja i potrošačke elektronike u kućanstvima su Gorenje (87 posto kućanstava posjeduje barem jedan takav proizvod), zatim Samsung, Sony, Philips, Panasonic. S druge strane prva dva preferirana proizvođača video i audio uređaja u Hrvatskoj su Sony i Samsung.

Autor: Biserka Ranogajec
04. prosinac 2008. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close