Stalno ulaganje u kvalitetu usluga jamči konkurentnost

Autor: PD VL native tim , 08. listopad 2020. u 08:54

Hrvatska ima jednu od najvećih charter flota u svijetu od 4.500 plovila.

U odnosu na broj charter plovila, Hrvatska zauzima 40% ukupnog svjetskog charter tržišta, pa se s pravom može u tom turističkom segmentu smatrati svjetskom velesilom. Naš nautički turizam bilježi iz godine u godinu rast, pa je samim time jedno od najvažnijih područja hrvatskog turizma.

Nautičari traže kvalitetu

Potencijal hrvatskoga charter tržišta prepoznala je i tvrtka Adria Yachting d.o.o. 2015. godine u ovoj tvrtki započinju s ulaganjem u nabavu plovila za obavljanje djelatnosti pružanja usluga smještaja na plovilima.

Od trenutka osnivanja do danas bilježimo kontinuirano investicijsko ulaganje u nabavu novih plovila, čime pratimo trendove unutar nautičkog charter sektora. Svojim gostima pružamo mogućnost odabira šireg raspona charter plovila, od jedrilica 33’’, katamarana pa sve do vlasničke verzije jedrilice od 57’’, ističe direktorica Adria Yachting-a Nina Vida Markić te dodaje kako su stalnim ulaganjem u poslovanje, odnosno u flotu i kvalitetu svojih usluga stekli povjerenje i vjernost klijenata i partnera, a svoj uspjeh, ističe, uvelike duguju i visoko motiviranim i kvalificiranim zaposlenicima. Društvo Adria Yachting d.o.o. trenutačno u svojoj floti raspolaže s 32 charter plovila za pružanje usluge smještaja, od kojih je 27 vlastitih plovila te 5 plovila u programu charter managementa. Plovila se nalaze unutar ACI marine Split gdje se gostima prilikom prvog i posljednjeg dana boravka pruža mogućnost obilaska grada Splita kao turističke destinacije te upoznavanje s njegovom bogatom kulturnom i povijesnom baštinom. Ono što je još karakteristično za ovu tvrtku jest Individualni pristup prema svakom gostu koji uključuje mogućnost izrade „tailor-made“ programa te pružanjem dodatnih usluga. Tako, primjerice, gostima, ovisno o njihovim zahtjevima i potrebama, nude usluge skipera, domaćice i kuhara na plovilu, a njihov boravak na plovilu kreiraju i planiraju do posljednjeg detalja, tako da gosti u pravilu nemaju nikakvih briga vezanih uz smještaj i organizaciju boravka.

Sufinanciranje EU

S obzirom na viziju i misiju ove charter kompanije, kvaliteta poslovanja je uvijek u prvom planu. Svjesni činjenice da se konkurentnost na tržištu ostvaruje upravo kvalitetom, svake godine investiraju u obnovu svoje charter flote i kupnju novih brodova.

Društvo Adria Yachting d.o.o. tako je jedan svoj projekt ostvarilo u okviru operativnog programa „Konkuretnost i kohezija“, a temeljem ugovora o jamstvu za financijski leasing i djelomičnu subvenciju kamate, što im je u financijskom smislu, kažu, uvelike olakšalo realizaciju projekta.

Kroz operativni program „Konkurentnost i kohezija“ provodi se kohezijska politika Europske unije, on ima za cilj doprinijeti ulaganjima u gospodarski rast i otvaranju novih radnih mjesta, kroz poticanje ulaganja u infrastrukturne investicije te pružanje potpore razvoju poduzetništva i istraživačkih djelatnosti. Stoga smo i mi tu vidjeli svoju priliku, pa smo, kroz taj program, aplicirali za projekt investicijskog ulaganja i tako tijekom 2017. i 2018. godine realizirali nabavu ukupno 11 novih charter plovila. Tu nam je iznimno mnogo pomoglo ESIF jamstvo i djelomična subvencija kamate, bez toga ne bismo mogli realizirati cijeli projekt, ističe direktorica Adria Yachting-a Nina Vida Markić.

Ukupan iznos investicije iznosio je 17.533.759 kuna, od kojih je 5.195.854,59 kuna iznos koji je tvrtka financirala iz vlastitih izvora, dok je iznos od 12.337.905 kuna realiziran putem leasinga, za koji je traženo i dobiveno 80% jamstvo.

Ugovori su zaključeni na razdoblje od 7 godina bez počeka, uz subvenciju kamate od 50%. Uz jamstvo i umanjenju kamatnu stopu za korisnike leasing-a, društvo Adria Yachting je na taj način ostvarilo subvenciju kamate u ukupnom iznosu od 900.766,68 kuna.

HAMAG-BICRO sudjeluje u provedbi financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“.

Sadržaj omogućio HAMAG-BICRO

New Report

Close