Slavonsko zlo popularizira rafiniranu ljutinu, prodaja umaka raste 50 posto

Autor: Marta Duić , 20. travanj 2021. u 13:09
Uz četiri temeljna proizvoda nude i ljuti umak Habanero s đumbirom i ananasom/PD

Plantaža je u Petrijevcima, plastenici i prerada u Belišću. Većinu proda na web shopu, surađuje s restoranima…

Iza brenda Slavonsko zlo krije se linija ljutih umaka i proizvoda od chilija koje proizvodi i na tržište plasira Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Matka Maltara.

Kako kaže Maltar, njihov je cilj ljubiteljima ljutih dodataka prehrani ponuditi nešto novo, inovativne proizvode bazirane na prirodnim organskim sastojcima. Brend razvijaju od 2018., biznis je obiteljski, a njihova plantaža chili papričica je pored Petrijevaca, sela na pola puta između Belišća, gdje je sjedište OPG-a, i Osijeka. U Belišću su im i plastenici i tamo se i proizvode, kuhaju te pune umaci Slavonsko zlo.

“Za manje od dvije godine postali smo dostupni i prepoznati diljem Hrvatske, a putem web shopa imamo brojne narudžbe i iz inozemstva. Cijela ova priča s linijom ljutih umaka Slavonsko zlo nije nastala kao poslovna ideja, već iz čistog entuzijazma, a tek poslije se pokazalo da ima tržišni potencijal.

Zarada mi nije prvenstveni motiv jer sam još uvijek zaposlen u obiteljskoj tiskari, imam osiguranu egzistenciju, tako da praktički radim dva posla; jedan prijepodne, a drugi poslijepodne i vikendima.

Moja misija je redefinirati pogled većine ljudi na ljute pripravke, profilirati, prezentirati i popularizirati rafiniranu ljutinu”, objašnjava Maltar.

S ginom, uljem konoplje…

Uz četiri temeljna proizvoda Original, Smokehouse, Jamaican i Candy u ponudi im je i ljuti umak Habanero s đumbirom i ananasom. Surađuju i s ostalim malim proizvođačima pa tako njihov BBQ sauce dolazi u pakiranju s džemom i sokom od kupine, te london dry ginom craft destilerije Bijeli Gusak, a njihova Chilli paste koja sadrži 80% papričica bhut jolokia chocolate, ulje od konoplje, sojin umak i jabučni ocat također je plod suradnje s lokalnim OPG-om.

Iza njih je i niz posebno izdanje proizvoda nastalih u kolaboraciji s renomiranim chefovima, primjerice Zlarissa hot chili pepper paste – harisse na slavonski način nastale u suradnji s članom hrvatske kulinarske reprezentacije i chefom restorana Lipov hlad Ivanom Đukićem.

“Novi proizvodi, ulaganja i noviteti naš su kontinuitet. Sve je krenulo kao eksperiment i stalno kombiniramo s novim papričicama, aromama, okusima.

Što se korona krize tiče, praktički ju nisam niti osjetio na poslovnom planu, a primarni razlog tome je naša orijentacija na web shop kanal distribucije. Web shop ostvaruje odlične rezultate, a i prodaja progresivno raste.

Čak 90 posto prodaje se odvija putem web shopa, a ove godine nam je prodaja porasla za 50 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Nerijetko nam je glavni problem to što nemamo dovoljno proizvoda, no i tome smo doskočili dogovorivši otkup papričica s još dva OPG-a”, kaže Maltar.

Boxovi najpopularniji

Prodaju osim preko interneta imaju i na kućnom pragu, a u određenom broju restorana i trgovina također se može kupiti njihove proizvode.

Uz to ovaj OPG surađuje s dvadesetak restorana i street fodova iz cijele Hrvatske. Većina kupaca odlučuje se na njihove boxove ili nosiljke s više vrsta umaka tako da su svi proizvodi podjednako traženi, a ovaj tim s novitetima ne prestaje.

“Uskoro krećemo i s proizvodnjom ajvara, a budući da je ajvar po pitanju ljutine relativno “blag” proizvod, plasirat ćemo ga na tržište ne pod imenom Slavonsko zlo, već pod sestrinskim brendom.

Nedavno smo dogovorili da će naši proizvodi biti dostupni u restoranu Romberg koji se uskoro otvara u Belišću. Riječ je o vrlo ambicioznom projektu koji za cilj ima interpretaciju domicilne, slavonske gastronomije na suvremen način”, poručuje Matko Maltar.

Komentirajte prvi

New Report

Close