Pohvalio se i da je upravo on bio zaslužan za ime Nevere. Naime, Ćorić je smislio ime za Rimčev električni hiperautomobil, i to nakon što je razvio set boja za eksterijer i interijer. Sve je, kaže Ćorić, počelo s ‘Nevera Blue’.
Na jednoj od najvažnijih funkcija u Rimac Automobilima Ćorić je bio od početka 2016. godine, gdje je došao nakon što je u tvrtki Double A bio na mjestu menadžera poslovnog razvoja. Prije toga bio je područni voditelj marketinga u Louis Vuitton Moet Hennessyju. Od srpnja 2021. glavni je komercijalni direktor milanske tvrtke Zagato, a od studenog iste godine i glavni izvršni direktor hrvatske tvrtke Quantum Solace Consulting, podsjeća Lider.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Šef prodaje u Rimcu je kao i ministar mora u Mađarskoj.
Uključite se u raspravu