Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Riječki Zapadni trgovački centar otvara se u kolovozu

Autor: Darko Bičak
26. siječanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Novi trgovački centar u Rijeci vrijedan je 50 milijuna eura, a sadržavat će 60-ak lokala sa 800 zaposlenih

Zapadni trgovački centar (ZTC) u Rijeci trebao bi otvoriti svoja vrata kupcima 30. kolovoza. Kako doznaje Novi list, grubi građevinski radovi trebali bi biti završeni do 15. veljače, a mjesec dana kasnije gotova će biti i čelična konstrukcija krova ovog trgovačkog centra.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Velik interes trgovaca
Riječki ZTC, koji će imati 57.000 četvornih metara bruto površine, odnosno 20.000 kvadrata prodajne površine, navodno je uspio iznajmiti ili rezervirati sve svoje lokale. U samom trgovačkom centru su za Novi list potvrdili da je do sada sklopljeno ugovora o zakupu za 70 posto prostora, no da će do otvaranja vjerojatno prostora biti i premalo za sve zainteresirane. Neslužbene najave govore o interesu za 10.000 četvornih metara više no što će ZTC moći ponuditi. Kako je investitor u ovaj centar, austrijski Universale Inernational, vlasnik niza centara u Europi i ima dobru suradnju s brojnim eksponiranim brendovima, očekuje se da će i riječki ZTC imati ponudu zbog koje su do sada Riječani morali poteknuti do Zagreba, Ljubljane ili Trsta. Među najzvučnijim zakupcima u novom trgovačkom centru je svakako H&M, robna marka koja je svojim dolaskom u Hrvatsku prošle godine digla veliko zanimanje javnosti, a da to zanimanje nije splasnulo govore i preliminarni podaci te tvrtke u kojoj stoji da im prodaja u našoj zemlji raste iz mjeseca u mjesec. Očekuje se da će u kategoriji hipermarketa pravo zakupa dobiti riječki trgovački lanac Plodine koji je zadnjih godina napravio veliku ekspanziju po Hrvatskoj. Također se pregovara s modnim i sportskim brendovima poput C&A, Intersport i Hervis. Iako za sada još ne žele govoriti o konkretnim imenima, u ZTC-u potvrđuju je već potpisano 10 ugovors s bazičnim zakupcima, tzv. sidrašima, koji će držati najatraktivnije prostore u veličini ne manjoj od 400 četvornih metara.

Zapadni trgovački centar (ZTC) u Rijeci trebao bi otvoriti svoja vrata kupcima 30. kolovoza. Kako doznaje Novi list, grubi građevinski radovi trebali bi biti završeni do 15. veljače, a mjesec dana kasnije gotova će biti i čelična konstrukcija krova ovog trgovačkog centra.

Velik interes trgovaca
Riječki ZTC, koji će imati 57.000 četvornih metara bruto površine, odnosno 20.000 kvadrata prodajne površine, navodno je uspio iznajmiti ili rezervirati sve svoje lokale. U samom trgovačkom centru su za Novi list potvrdili da je do sada sklopljeno ugovora o zakupu za 70 posto prostora, no da će do otvaranja vjerojatno prostora biti i premalo za sve zainteresirane. Neslužbene najave govore o interesu za 10.000 četvornih metara više no što će ZTC moći ponuditi. Kako je investitor u ovaj centar, austrijski Universale Inernational, vlasnik niza centara u Europi i ima dobru suradnju s brojnim eksponiranim brendovima, očekuje se da će i riječki ZTC imati ponudu zbog koje su do sada Riječani morali poteknuti do Zagreba, Ljubljane ili Trsta. Među najzvučnijim zakupcima u novom trgovačkom centru je svakako H&M, robna marka koja je svojim dolaskom u Hrvatsku prošle godine digla veliko zanimanje javnosti, a da to zanimanje nije splasnulo govore i preliminarni podaci te tvrtke u kojoj stoji da im prodaja u našoj zemlji raste iz mjeseca u mjesec. Očekuje se da će u kategoriji hipermarketa pravo zakupa dobiti riječki trgovački lanac Plodine koji je zadnjih godina napravio veliku ekspanziju po Hrvatskoj. Također se pregovara s modnim i sportskim brendovima poput C&A, Intersport i Hervis. Iako za sada još ne žele govoriti o konkretnim imenima, u ZTC-u potvrđuju je već potpisano 10 ugovors s bazičnim zakupcima, tzv. sidrašima, koji će držati najatraktivnije prostore u veličini ne manjoj od 400 četvornih metara.

Dugotrajni projekt
Iako projekt gradnje ovakvog komercijalnog sadržaja u Rijeci postoji već desetak godina, zbog nesređene papirologije gradnja ZTC-a počela je tek u srpnju 2010. godine. No, ni tu nisu prestale brige investitora jer je u početku kao izvođač odabran Osijek Koteks koji je kasnije došao u probleme, a što je usporilo gradnju. Nakon toga je u kolovozu prošle godine investitor angažirao konzorcij okupljen oko Alpina grupe koja će dovršiti projekt.Iza tvrtke ZTC stoji austrijsko poduzeće Universale International GMBH iz Beča, koje je u stopostotonom vlasništvu UniCredit bank Austria. Za šest mjeseci bi se, kao rezultat investicije vrijedne preko 50 milijuna eura, trebao otvoriti objekt sa šest etaža.U njemu su projektirane tri trgovačke etaže koje se sastoje od 60 trgovina, te dvije etaže namijenjene parkiranju za oko 950 vozila. Ukupna bruto razvijena površina građevine iznosi 57.000 četvornih metara. Investitori očekuju da će se u ZTC-u otvoriti 800 novih radnih mjesta.

Nekretnine

UniCreditova tvrtka
Austrijski investitor Universale International osnovan je 1990. godine i u potpunom je vlasništvu Bank Austria, a koja je pak u vlasništvu UniCredit grupe. Tvrtka djeluje u srednjoj i istočnoj Europi, a dosad je realizirala 10-ak projekta ukupne veličine dva milijuna četvornih metara. Universale ima projekte u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Poljskoj i Rusiji. U nekretnine su, kako sami navode, dosad investirali oko milijardu eura.

Autor: Darko Bičak
26. siječanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close