Coca-Cola je jedan od najvrednijih globalnih brendova, a u Hrvatskoj je prisutna već gotovo pola stoljeća. Kakva je trenutačno pozicija ove tvrtke na hrvatskom i regionalnom tržištu te kakve su perspektive proizvođača bezalkoholnih i gaziranih pića genralno, razgovaramo s novom regionalnom direktoricom Coca-Cole HBC, Ružom Tomić Fontanom.
Coca-Cola je jedan od najvećih globalnih brendova. Osjećate li pritisak biti na čelnoj poziciji ove tvrtke u regiji jer se tvrtke poput CC uvijek u javnosti promatraju kroz posebnu prizmu?
Osjećam odgovornost jer je Coca-Cola jedan od najjačih globalnih brandova i neupitni lider na hrvatskom kao i na slovenskom te tržištu Bosne i Hercegovine. Biti na čelu takve kompanije je pozicija koju svaki menadžer može samo poželjeti. Za mene to znači da dobivam priliku voditi iznimno talentiran i uspješan tim, mogu dalje učiti i raditi s izvrsnim ljudima i implementirati u poslovanje najbolje svjetske prakse kao dio velikog, međunarodnog sustava. U Coca-Coli sam već 15 godina i prošla sam različite pozicije te dobro upoznala sve segmente našeg poslovanja. Dakle, nema nikakvih nepoznanica već mi ova nova pozicija samo omogućava da preuzimajući odgovornost za ukupno poslovanje dam još veći doprinos našim rezultatima. A oni su i ove godine izvrsni jer se i na naše rezultate pozitivno odražava gospodarski oporavak, kroz rast potrošnje i još jednu odličnu turističku sezonu. Osobito sam zadovoljna što mi je pripalo to zadovoljstvo pa i čast da budem na čelu kompanije u trenutku kada će ona obilježiti 50 godina poslovanja u Hrvatskoj. Naime, prva bočica Coca-Cole u Zagrebu je proizvedena 1968. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu