Zadarska tvrtka DI Maris na vrlo inovativan način, kroz razvoj interaktivne prodavaonice ribe želi kod građana, posebice mladih, postići upravo to – da kada pomislite na kvalitetne riblje specijalitete, pomislite na njihov brand. U njihovoj ponudi od 150 proizvoda, od jadranske srdele do jastoga sa Bahama, svatko može pronaći nešto po vlastitom guštu, piše Zadarski.hr.
DI Maris se razvio prije nekoliko godina iz matične firme Marikomerc u Zadru koja je specijalizirana za trgovinu, distribuciju, preradu i pakiranje svježe i smrznute ribe te plodova mora. Kada su u Marikomercu vlasnici prepoznali potencijal maloprodajnih dućana okrenuli su se njihovom brendiranju i stvaranju novog koncepta trgovine ribom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu