Rast prodaje Vistre 17%

Autor: Agneza Urošević , 05. rujan 2007. u 06:30

Puljanka je na tržište plasirala dva bezalkoholna pića

Točno godinu dana nakon što je od Buzetske pivovare Bavarije- BUP preuzela tvornicu vode i bezalkoholnih pića B-voda d.o.o., Puljanka bilježi porast prodaje vode “Vistre” za 17 posto. Istodobno je na tržište je plasirala i dva nova proizvoda, bezalkoholna pića Labinku i Pašaretu, koje je svojevremeno proizvodila i uglavnom u Istri plasirala labinska tvornica bezalkoholnih pića Labinka. Tako se pomalo ostvaruju obećanja menažmenta Puljankinog pogona vode i bezalkoholnih pića, da će se uspješno nositi s domaćom konkurencijom i agresivnim uvoznicima vode u Istri, osobito s obzirom na činjenicu da su ušli u trgovinski sustav Puljanke, koja ima veliki broj trgovina u maloprodaji prehrambenih proizvoda i pića i time i sigurna prodajna mjesta za svoje proizvode iz Buzeta. “Istina, ne možemo s ovog tržišta eliminirati Jamnicu ili Studenu, a to nam nije niti cilj, potrošači moraju imati izbor, ali zato naša voda kvalitetom sama sebi kroji put do potrošača. Mi samo osluškujemo njihove potrebe i zahtjeve glede vrste pakiranja i dostave, a i cijenom možemo konkurirati, jer smo blizu tržištu. Naime, u cijeni ovog jeftinog proizvoda transport odnosi 16 posto i računa se da se isplativost kreće do sto kilometara udaljenosti, a to je za nas upravo područje Istre, za druge udaljenije proizvođače troškovi prijevoza u cijeni proizvoda naglo rastu”, kaže izvršni direktor B-vode d.o.o. Boris Pogačnik. “Već smo ove godine uložili blizu milijun kuna u punionicu galona od 18,9 litara pitke vode za aparate, koji imaju veliku prođu u poduzećima. Početkom kolovoza na tržištu je ponestalo aparata koji se inače uvoze iz Kine, čekalo ih se dvadesetak dana što je nama proizvođačima odnijelo i veliki dio plasmana vode, odnosno dobiti. Sad krećemo u bitku za domaćinstva, organiziramo ugradnju aparata s galonima i redovnu dostavu galona na adresu, na telefonski poziv. Vjerujem da će se na taj način i dalje povećavati potrošnja naše Vistre, koja uostalom slovi za izuzetno kvalitetnu”, izjavio nam je Boris Pogačnik. Uz kapacitet od osam milijuna litara gazirane i negazirane pitke vode godišnje, te novu liniju bezalkoholnih pića koja je ljetos dobro startala, u Puljankinoj B-vodi već razmišljaju i o novim izazovima osobito u dijelu proizvodnje bezalkoholnih pića, kao što su kola-tonik, ledeni čajevi s više okusa, aromatizirane vode, no smatraju da najprije treba stabilizirati postojeću proizvodnju, a onda nadograđivati i uvoditi nove proizvode. Ipak, sigurni su u stalni rast, jer, ističu, iza njih je veliki trgovinski sustav koji će ih “pogurati” ako nešto zapne ili zastane.

Komentirajte prvi

New Report

Close