Rast će ili po Uberovom modelu ili uz nove dozvole

Autor: Suzana Varošanec , 05. srpanj 2016. u 22:01
Zaposlit će, tvrde, još 1500 ljudi/T. Miletić/PIXSELL

Pred potpisivanjem su ugovora s katarskim ministarstvom prometa: njihov Taxinavigator bit će službeni sustav za taksiste uoči SP-a u nogometu.

Cammeo grupa slavi 10. rođendan u znaku 65 milijuna kuna prihoda, od čega 25 milijuna godišnje završi u državnom proračunu, a ova godina bit će najbolja. Pred potpisivanjem su ugovora s Ministarstvom prometa Katara, čime će njezin softver Taxinavigator postati jedini službeni sustav za taksiste uoči tamošnjeg svjetskog nogometnog prvenstva.

Katar otvara vrata, pa doznajemo i da traju pregovori s Jordanom i UAE, koji su također zainteresirani za tu licenciju. No, nastavak ekspanzije kod kuće kane brzo realizirati. Umjesto flote od oko 250 vozila, od čega ih je u Zagrebu 140, do kraja 2016. računaju na 400 vozila. Cilj je i tisuću vozila, jer vlasnik i direktor Cammea Vladimir Minovski ne kani odustati, no kaže samo je pitanje poslovnog modela kojim će planove ostvariti.  

 

Minovski

Naš model daje 10 puta više našim franšiznim partnerima od Ubera.

Ova je brzorastuća kompanija iz Rijeke krenula s nekoliko vozila, a danas zapošljava 725 radnika u 9 gradova, i za rast te zapošljavanje treba nova vozila. U Zagrebu joj 30% vožnji dnevno propadne, pa su kao rješenje moguće dvije opcije: nove dozvole ili prijelaz na model po kojem radi Uber. Pritom je bitno očitovanje Ministarstva prometa i Porezne uprave je li za državu Uberov model legalan i prihvatljiv. Čeka se odgovor, a bude li pozitivan, Cammeo je spreman prijeći na isti model, što znači 300 do 500 novih vozila i zapošljavanje 1500 ljudi.  

"Zbog konkurentnosti našeg franšiznog modela, koji daje 10 puta više našim franšiznim partnerima od Ubera, uvjeren sam u uspjeh", tvrdi Minovski, čija tvrtka u Zagrebu zapošljava 350 ljudi te drži 40% udjela. Koja je opcija izglednija, međutim, nije se razjasnilo ni na jučerašnjem otvorenju novog poslovnog prostora tvrtke u zagrebačkom Bundek centru. Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić odškrinuo je vrata dodjeli dozvola, ali uz uvjet konsenzusa licenciranih taksi kompanija. U Zagrebu postoji 1100 taksista s oko 1300 vozila, no gradska skupština odlučila je da se javni poziv za nove licencije  ne raspisuje do idućeg ljeta. Slijedi, čini se, promjena odluke i nova runda razgovora. 

Komentirajte prvi

New Report

Close